کد خبر: ۸۴۳۶۹۲
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۱
تعداد بازدید: ۲۸۴
مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: مدارس استان روزهای یکشنبه و دوشنبه چهارم و پنجم اسفند جاری به منظور پیشگیری از ابتلا به بیماری‌ واگیر کرونا تعطیل شد.

مدارس استان سمنان تعطیل شدبه گزارش خبرداغ ، محمد دستورانی شامگاه شنبه ابراز داشت: مدارس استان سمنان در تمام دوره‌های تحصیلی از پیش‌دبستانی گرفته تا دوره ابتدایی و متوسطه در این ۲ روز تعطیل اعلام شده است.


وی ادامه داد: در مدت ۲ روز تعطیلی مدرسه‌ها، کارکنان مدارس نسبت به راهکارهای پیشگیری از ابتلا به بیماری ویروسی کرونا آموزش می‌بینند و تجهیزات و امکانات بهداشتی مدارس به‌روز آوری می‌شود.


مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: تعطیلی مدرسه‌های استان سمنان با هماهنگی استاندار این استان انجام شده است.


شیوع ویروس کرونا اواخر دسامبر گذشته(آذر/دی) از کشور چین آغاز شد و تاکنون هزاران نفر در چین به این ویروس مبتلا شدند و صدها نفر بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.


این بیماری، قابل پیشگیری است و به‌راحتی و با راهکارهای ساده می‌توان از شیوع و ابتلا به این بیماری جلوگیری کرد.


وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در آخرین اظهاراتش از وجود تعداد لازم کیت تشخیص بیماری کرونا در کشور خبر داد و نتایج ۱۸ بیمار از ۲۸۵ مورد مشکوک تست گرفته شده را مثبت اعلام کرده است.

ایرنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: