کد خبر: ۸۴۳۶۷۹
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۱
تعداد بازدید: ۲۰۱
حمیدرضا دادخواه رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان می گوید تصمیمات سازمان های بالادستی نحوه برگزاری دیدار پرسپولیس، سپاهان و سایر دیدارهای لیگ را مشخص می کند.

به گزارش خبرداغ ، خطر ابتلا به ویروس کرونا سبب شده تا وزارت بهداشت وارد ماجرای برگزاری مسابقات لیگ برتری در هفته بیست و یکم شود و احتمال برگزاری بازی های پشت درهای بسته وجود دارد؛ تصمیمی که مطابق میل باشگاه سپاهان نیست و آنها خواهان برگزاری مسابقه با حضور هوادارانشان هستند.


حمیدرضا دادخواه رئیس هیئت فوتبال استان در رابطه با آخرین خبر از شرایط برگزاری دیدار سپاهان و پرسپولیس در نقش جهان گفت:« ما منتظر نظر سازمان های بالادستی هستیم، چون بحث تخصصی است و قرار شد وزارت بهداشت تعیین تکلیف کند و به شورای تامین و سازمان لیگ، نتیجه تصمیم گیری در خصوص سازمان لیگ را ابلاغ کند.»

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: