کد خبر: ۸۴۳۶۶۵
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۶
تعداد بازدید: ۱۵۵
در حالی که نساجی تمریناتش را برای برگزاری بازی هفته بیست و یکم برابر ماشین سازی آماده می کند رضا مهاجری از هدایت این تیم استعفا داد.

مهاجری به بیمارستان رفت و استعفا دادبه گزارش خبرداغ ، سرمربی تیم نساجی به دلیل آنچه خودش شرایط جسمی و بیماری اش عنوان کرده از سرمربیگری تیم نساجی استعفا داد هرچند هنوز معلوم نیست که استعفای او مورد قبول مدیران این باشگاه قرار بگیرد.


مهاجری در آبان سال 98 به دلیل عارضه ریوی در بیمارستان بستری شد و در چند بازی نتوانست روی نیمکت تیمش بنشیند با این وجود او در شرایط سختی که نساجی از نظر مالی و مدیریتی داشت به کارش در این تیم ادامه داد.


با این وجود و در حالی که مالک و مدیران جدید از نیم فصل دوم کار را در نساجی به عهده گرفته و تیم از نظر شرایط مالی و امکاناتی وضعیت بهتری پیدا کرده است خبر می رسد که او استعفا داده است. علی امیری مدیرعامل تیم نساجی در این ارتباط در گفت و گو با ما اعلام کرد:" روز پنجشنبه آقای مهاجری را به دلیل مشکلات ریه و قلب به بیمارستان بردیم. ایشان بعد از این موضوع به دلیل بیماری استعفایشان را به مدیریت دادند. ما از این موضوع بسیار متاثر هستیم چرا که آقای مهاجری یکی از مربیان خوب فوتبال ما است و زحمات زیادی را در این فصل برای نساجی کشیده است و برای او آرزوی سلامتی داریم." مدیرعامل نساجی همچنین در این رابطه گفت که این باشگاه تا روز دوشنبه تصمیم نهایی را در ارتباط با آینده نیمکت نساجی خواهد گرفت.


با این وصف به نظر می رسد داستان حضور رضا مهاجری در قائمشهر و روی نیمکت نساجی به پایان خودش رسیده است.

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: