کد خبر: ۸۴۳۶۲۵
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۷
تعداد بازدید: ۱۶۷
یک منبع امنیتی گزارش داد که هواپیماهای باری نظامی آمریکا در پایگاه عین الاسد در استان الانبار واقع در غرب عراق فرود آمده‌اند.

ارسال هواپیماهای باری نظامی آمریکا به پایگاه «عین الاسد»به گزارش خبرداغ به نقل از پایگاه خبری الحدث، پس از آن‌که واشنگتن به بغداد رسما اعلام کرد که باتری‌های پاتریوت را برای تامین منافع و امنیت پایگاه‌ها و سربازان خود انتقال خواهد داد، یک منبع امنیتی امروز -شنبه- گزارش داد که هواپیماهای نظامی آمریکا در پایگاه نظامی عین الاسد در استان الانبار فرود آمده‌اند. 

این منبع همچنین احتمال داد که این هواپیماها حامل پدافندهای هوایی مدرن برای حفاظت از پایگاه عین الاسد به ویژه پس از حمله موشکی ایران به این پایگاه باشد. 

این در حالی است که اخیرا به دنبال تکرار اصابت راکت به سفارت آمریکا در بغداد و ترور «شهید قاسم سلیمانی» فرمانده پیشین نیروهای قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و «ابومهدی المهندس»، معاون فرمانده حشدالشعبی تنش در عراق بالا گرفته و هشدارها و تهدیدهایی بین طرفین رد و بدل شده است. 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: