کد خبر: ۸۴۳۶۲۱
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۱
تعداد بازدید: ۱۴۳
کریم باقری می‌گوید: فعلا پیشنهادی از سوی تیم ملی به او ارائه نشده است.

مربی پرسپولیس: فعلا پیشنهادی از تیم ملی نداشتمبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، پس از این که دراگان اسکوچیچ به عنوان سرمربی جدید تیم ملی انتخاب شد، شایعات زیادی درباره دستیاران او مطرح می شد. از جمله بازگشت وحید هاشمیان یا اسامی جدید که نام کریم باقری بیش از بقیه به چشم می‌خورد.

 

این در حالی است که کریم باقری دستیار یحیی گل محمدی در تیم پرسپولیس است و در این سال ها نیز باوجود تغییر در راس کادرفنی، به عنوان عضو باتجربه روی نیمکت باقی مانده و نقشی کلیدی نیز در تیم ایفا می کند.

 

باقری در این‌باره گفته است: فعلا که به من پیشنهادی نشده است، به خاطر همین ترجیح می‌دهم فعلا در این زمینه صحبتی نکنم تا ببینیم چه اتفاقی رخ می‌دهد.

 

کاپیتان سابق پرسپولیس و تیم ملی، سابقه دستیاری علی دایی، برانکو ایوانکوویچ، گابریل کالدرون و یحیی گل محمدی را دارد و در دوران مربیگری فقط روی نیمکت پرسپولیس نشسته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: