کد خبر: ۸۴۳۵۴۰
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۳
تعداد بازدید: ۲۳۴
پیشکسوت فوتبال ایران می گوید تیم های ایرانی می توانند در آینده شرایط خود را در لیگ قهرمانان آسیا بهبود ببخشند.

پرسپولیس الشارجه را درست آنالیز نکردبه گزارش خبرداغ ، عملکرد ۴ نماینده ایران در دو هفته ابتدایی لیگ قهرمانان با انتقادهای زیادی همراه شده است. استقلال، پرسپولیس، سپاهان و شهرخودرو از ۸ بازی ای که تاکنون انجام دادند فقط ۵ امتیاز به طور مجموع اندوختند و همین مساله باعث نگرانی است. از این رو بیژن ذوالفقار نسب مربی سابق تیم ملی فوتبال می گوید فعلا نباید درباره قضاوت درباره تیم های ایرانی عجله کرد.


ذوالفقارنسب در این باره گفت: نتایج تیم‌های ایرانی را تا پایان هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا فقط نباید با نگاه منفی تحلیل کنیم. هنوز چیزی تمام نشده و فکر می‌کنم برای رسیدن به تحلیل و نقدی جامع‌تر حداقل باید منتظر برگزاری بازی سوم و پایان دور رفت بازی‌ها باشیم. آن‌وقت بهتر می‌توان در این‌باره نظر داد.


وی ادامه داد: سپاهان یک بازی را چهار بر صفر برده و در یک بازی سه بر صفر شکست خورده است. مقابل تیم تا بنِ دندان مسلح السد هم باختند. غیبت کی‌روش استنلی تأثیر زیادی در این شکست تیم آقای قلعه‌نویی داشت. پرسپولیس بازی اول را به الدحیل روی اشتباهات فردی باخت و در بازی با الشارجه هم دوباره شاهد اشتباهات فنی تیم بودیم که باعث شد پیروزی را با مساوی عوض کنند. استقلال با تصمیم بحث‌برانگیز داور سه امتیاز بازی با الاهلی را از دست داد و در بازی اول مقابل الشرطه هم با بدشانسی، مهدی قائدی مصدوم شد. دیاباته دیگر گلزن این تیم هم مدتی است به دلیل مصدومیت از میادین دور است. تنها شهر خودرو در حد انتظار ظاهر نشده است که تغییرات در کادر فنی تیم در بدترین زمان ممکن دلیل این افت محسوس آنهاست.


پیشکسوت فوتبال ایران همچنین گفت: این اتفاقات به‌خوبی نشان می‌دهد تیم‌های ایرانی با آمادگی کامل به مصاف رقبای خود در آسیا نرفتند. معلوم بود پرسپولیس الشارجه را درست آنالیز نکرد که به آن شکل دو بار دروازه‌اش باز شد. برگزاری مسابقات پیاپی در خارج از کشور، فشردگی مسابقات لیگ و لشکر مصدومان هم از دلایل افت تیم‌هاست.


ذوالفقارنسب با اشاره به حضور ستاره های پرتعداد در ترکیب تیم های عربی خاطرنشان کرد: سرمایه‌گذاری هنگفت و جذب ستاره‌های سرشناس دنیای فوتبال هم موضوع دیگری است که باعث قدرت گرفتن حریفان شده است.


وی افزود: با تمام این تفاسیر، باز هم تیم‌های ایرانی می‌توانستند در مسابقات خود نتیجه بهتری بگیرند. فکر می‌کنم استقلال، سپاهان و پرسپولیس شانس برای صعود دارند و فقط باید علاوه بر پشتیبانی و آنالیز بهتر، روی مسائل روحی و روانی هم کار کنند تا نتایج دو هفته اخیر جبران شود.

 

ورزش سه

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: