کد خبر: ۸۴۳۵۱۲
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۴
تعداد بازدید: ۲۲۰
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس با تاخیر دو روزه نسبت به کاروان پرسپولیس، جمعه به تهران بازمی‌گردد تا در تمرینات این تیم شرکت کند.

مجوز عجیب یحیی به آنتونی استوکس در روزهای حساس پرسپولیس!به گزارش خبرداغ به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، آنتونی استوکس مهاجم ایرلندی سرخپوشان بعد از بازی با الشارجه و با اجازه کادر فنی تیم، جمعه به تهران بازمی‌گردد.

 

مهاجم تازه وارد سرخپوشان پایتخت که با مبلغی قابل توجه در نقل و انتقالات زمستانی به جمع شاگردان یحیی گل محمدی اضافه شد در حالی به مرخصی رفته که تقویم فشرده ای در انتظار هم تیمی هایش است.

 

پرسپولیس در ۲۵ روز آینده، شش بازی مهم در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا دارد که نتایج آن تاثیر زیادی در قهرمانی این تیم در فوتبال باشگاهی کشور و همچنین صعود به دور حذفی لیگ قهرمانان آسیا خواهد داشت.

 

با این حال گل محمدی به استوکس اجازه مرخصی داد تا مهاجم ایرلندی پرسپولیس با دو روز تاخیر و دیرتر از سایر بازیکنان به تمرینات اضافه شود.

جام نیوز

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: