کد خبر: ۸۴۳۴۷۶
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۴
تعداد بازدید: ۱۰۵۰
رییس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت، احتمال قرنطینه‌شدن شهر قم در پی ورود کروناویروس به این شهر را رد کرد و گفت: به هیچ‌وجه چنین بحثی مطرح نیست.

آیا قم به خاطر کرونا قرنطینه می‌شود؟به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا ،رییس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت، احتمال قرنطینه‌شدن شهر قم در پی ورود کروناویروس به این شهر را رد کرد و گفت: به هیچ‌وجه چنین بحثی مطرح نیست.

محمدمهدی گویا در حاشیه جلسه مسئولان وزارت بهداشت با مسئولان دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: مواردی از بیماری ویروس کرونا در قم گزارش شده که تحت مراقبت و درمان قرار گرفتند.

وی افزود: مریض‌هایی هم که مشکوک به ابتلا به این بیماری هستند، ممکن است به بیمارستان‌های مختلف قم مراجعه کنند و بر همین اساس امروز یک جلسه هماهنگی با روسای بیمارستان‌های قم برگزار کردیم که همه هماهنگی‌های لازم برای این موضوع صورت گرفت که اگر لازم بود بیماری بستری شود، این کار صورت گیرد.

رییس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت در پاسخ به این سوال که احتمال قرنطینه شدن شهر قم به دلیل ورود ویروس کرونا به این شهر وجود دارد، گفت: به هیچ‌وجه، چنین چیزی مطرح نیست.

گویا در پاسخ به این سوال که آیا برای تعطیلی مدارس قم، بحثی صورت گرفته یا خیر؟ گفت: هنوز مشخص نیست.

به گفته منابع آگاه شش‌نفر هم در حال حاضر به‌دلیل ابتلا به ویروس کرونا بستری هستند که خانواده و نزدیکان این افراد در قرنطینه به سر می‌برند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۱
0
0
صداسیما.و.هیچ.رسانه.داخلی دیگر
هیچ.إعتبار.و.أرزشی.ندارند
بخواطر.دروغگوییهای.سرسام.آورشان
خیانتهایشان
و.سرکوب.مردم.بیگناه.محق
کو.آزادی.بیان.و.عقیده.و.آزادی.إنتخاب
نشان.دهید.آزادیهایتان.را???!!"...
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: