کد خبر: ۸۴۳۴۲۷
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۲
تعداد بازدید: ۲۱۱
پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: اگرچه با نتایج اخیر سرخپوشان پایتخت کار برای آنان دشوار شده اما پرسپولیس مرد روزهای سخت است.

رافت: پرسپولیس مرد روز‌های سخت استبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایرنا ، پایان رافت در مورد تساوی دیدار تیم پرسپولیس مقابل الشارجه امارات در هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: رقابت جذابی بود و هر ۲ تیم بازی هجومی به نمایش گذاشتند. از تیم الشارجه انتظار همچین نمایشی نداشتیم اما این تیم بسیار خوب بازی کرد و موقعیت‌های زیادی به وجود آورد. هر ۲ تیم شانس برد در این دیدار را داشتند.

وی درباره خط دفاع پرسپولیس خاطرنشان کرد: ما در این ۲ بازی چهار گل دریافت کردیم که نشان می‌دهد نقطه ضعف پرسپولیس در خط دفاعی است. مدافعان باید با تمرکز بیشتری کار کنند. تیم پرسپولیس چون هجومی بازی می‌کند، دفاع تیم باز می‌شود و این موضوع باعث می‌شود تیم حریف ضدحملات خطرناکی تدارک ببیند و دفاع پرسپولیس را دچار مشکل کند. اگر می‌خواهیم از گروه صعود کنیم نباید به این راحتی گل بخوریم.

پیشکسوت تیم پرسپولیس افزود: بازی‌های خانگی پرسپولیس به این تیم کمک زیادی می‌کند تا حریفان آسیایی را شکست دهد زیرا هواداران پرسپولیس همیشه در روزهای سخت به کمک بازیکنان می‌آیند و به آنان انگیزه زیادی می‌دهند.

وی در مورد شانس پرسپولیس برای صعود به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا گفت: ما یک امتیاز داریم و کار خیلی دشوار است اما پرسپولیس مرد روزهای سخت است. پرسپولیس بهترین تیم ایران است و از کادر فنی بسیار خوبی برخوردار است. در همه خطوط بهترین مهره‌ها را دارد و قادر است با تمرین و تمرکز بیشتر به خواسته‌های خود برسد.

رافت درباره آینده پرسپولیس با «یحیی گل‌محمدی» تصریح کرد: یحیی کار خودش را بلد است و تیمش بسیار خوب و زیبا بازی می‌کند و امیدوارم روند بردهای پرسپولیس شروع شود و این تیم پرهوادار به خواسته‌هایش برسد.

قرمزهای تهران ۱۲ اسفندماه، به مصاف التعاون عربستان می‌روند. در حال حاضر، التعاون با ۶ امتیاز در صدر گروه قرار دارد، الدحیل قطر با ۳ امتیاز در رده دوم و پرسپولیس و الشارجه امارات نیز هر کدام با یک امتیاز در رتبه‌های سوم و چهارم این گروه قرار دارند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: