کد خبر: ۸۴۳۳۹۱
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۰
تعداد بازدید: ۲۱۹
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: کار امیرآبادی اشتباه بوده و مجیدی هم نباید شکایت می‌کرد، این کار جز اینکه بهانه دست دوست و دشمن بدهد چیز دیگری ندارد.

روشن: مصاحبه امیرآبادی اشتباه و شکایت مجیدی خودزنی بود/هر دو طرف این بازی را تمام کنندبه گزارش خبرداغ، حسن روشن، در خصوص شکایت فرهاد مجیدی از مهدی امیرآبادی کاپیتان سابق استقلال گفت: وقتی این خبر را شنیدم شوکه شدم. این کار اصلاً درست نیست و مجیدی نباید چنین اقدامی انجام می‌داد. شکایت خانوادگی جز اینکه باشگاه را بهم بریزد و یک عده را آزرده‌خاطر کند فایده دیگری ندارد.

 

وی افزود: مهدی امیرآبادی پسر خیلی خوبی است و حتی در زمانی که در استقلال بازی می‌کرد بی‌حاشیه و آرام بود. شنیده‌ام او در مراسم معارفه فرهاد مجیدی هم حضور داشته و همین موضوع نشان می‌دهد او مشکلی با مجیدی نداشته است.

 

روشن تصریح کرد: یک مصاحبه انجام شده و در آن حرف‌هایی زده شده و مهدی هم اشتباه کرده است، اما اینکه مجیدی از همبازی سابق خود به خاطر اظهارنظری که قصد و غرضی در آن نبوده شکایت کند، جز اینکه بهانه دست دوست و دشمن بدهد چیز دیگری ندارد. به نظر من این شکایت برای خود مجیدی بد است و از این شکایت‌های خانوادگی چیزی عاید کسی نخواهد شد.

 

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سوال که توصیه‌اش مجیدی و امیرآبادی چیست، گفت: من توصیه خاصی ندارم ولی معتقدم اقدامی که امیرآبادی انجام داد اشتباه بود و درنهایت مجیدی هم کار درستی نکرد. از این دو نفر می‌خواهم قضیه را همین امروز این بازی را تمام کنند، چون استقلال در شرایط عادی نیست. تیم بازی را باخته و الان هم باشگاه نه هیأت مدیره دارد و نه مدیرعامل. من شب گذشته با علی پروین در سمنان بودم و وقتی شرایط پرسپولیس را از زبان او شنیدم متوجه شدم وضعیت خیلی بهتری دارد. ما استقلالی‌ها باید هم‌قسم شویم و نباید برای هم مشکل درست کنیم. به جای آنکه اتحاد ایجاد شود و به هم نزدیک شویم، برعکس عمل می‌کنیم و این کار اصلاً درست نیست.

 

فارس

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: