کد خبر: ۸۴۳۳۴۲
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۷
تعداد بازدید: ۲۱۸
وزیر سابق اطلاعات با بیان اینکه آمریکا در حال افول است یک نظریه علمی است، گفت: عصر کنونی قرن نبرد حق و باطل و پیروزی مستضعفان بر مستکبران است.

حیدر مصلحی چهره اصولگرا: آمریکا در عرصه اقتصادی در حال فروپاشی است، علتش هم انقلاب اسلامی ایران استوزیر سابق اطلاعات با بیان اینکه آمریکا در حال افول است یک نظریه علمی است، گفت: عصر کنونی قرن نبرد حق و باطل و پیروزی مستضعفان بر مستکبران است.

به گزارش خبرداغ به نقل از رسا، حجت الاسلام والمسلمین حیدر مصلحی وزیر سابق اطلاعات، امروز عصر در جمع اعضای شورای نواحی مساجد که در سالن همایش های این مرکز برگزار شد، گفت: یکی از متفکران انگلیسی چنین اظهار می کند که تا کنون ۱۵ تمدن بوجود آمده و از بین رفته و تنها یک تمدن است که همچون شیر خفته ای می ماند که اگر بیدار شود هستی تمدن غرب را نابود می کند.

وی افزود: امام راحل فرمودند: از هیاهوی قدرتمندان نترسید این قرن عصر غلبه مستضعفان بر مستکبران و پیروزی حق علیه باطل است؛ توطئه هایی که آمریکا علیه انقلاب اسلامی طراحی کرده هر کدام برای نابودی یک تمدن کافی بود اما با وجود همه این توطئه ها ۴۱ سال از عمر انقلاب می گذرد.

حجت الاسلام والمسلمین مصلحی به اقتدار انقلاب اسلامی در جهان اشاره کرد و گفت: ما برای این اقتدار هزینه های زیادی پرداخت کردیم؛ دشمن در مقطع نخست مساله ‌ترور را علیه انقلاب اسلامی آغاز کرد سپس جنگ تحمیلی، جنگ فرهنگی و غیره را بر ملت ایران تحمیل و امروز درصدد افزایش آسیب های اجتماعی و تحریم های اقتصادی است.

وزیر سابق اطلاعات با تاکید بر اینکه مساجد باید در مسایل اجتماعی و مقابله به آسیب های اجتماعی ورود کنند، عنوان کرد: دشمن با آسیب های اجتماعی درصدد متوقف ساختن انقلاب و منحرف کردن جوانان است ما باید از این گردنه و پیچ تاریخی به سلامت عبور کنیم.

وی بیداری اسلامی را یکی از اهداف امام راحل بعد از پیروزی انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: امروز ما شاهد تحقق این هدف در منطقه هستیم و به زودی نابودی آل سعود محقق خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین مصلحی با بیان اینکه آل سعود ساخته شده اسرائیل است، ابراز کرد: امروز بیداری اسلامی در حال پیشروی و‌ شکل گیری در منطقه است.

وزیر سابق اطلاعات عنوان کرد: از دیگر اهداف امام راحل زمینه سازی برای ظهور بود؛ امروز شاهد رو آوردن اندیشمندان غربی و اروپایی به اندیشه های اسلام هستیم همین اندیشمندان معتقد هستند افول آمریکا به زودی محقق خواهد شد.

وی افزود: اینکه رهبری فرمودند آمریکا رو به افول است یک نظریه علمی بود؛ امروز بسیاری از مقالات دانشگاهی غربی اذعان دارند آمریکا در عرصه های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی حتی نظامی و امنیتی در حال فروپاشی بوده و بسیاری از این مقالات علت فروپاشی آمریکا را انقلاب اسلامی می دانند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: