کد خبر: ۸۴۳۳۳۰
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۱
تعداد بازدید: ۴۷۷
سرمربی پرسپولیس در ابتدای نیمه دوم تصمیم عجیبی اتخاذ کرد و کاپیتان تیمش را از زمین خارج کرد....

اتفاق عجیب در بازی پرسپولیس؛ یحیی چرا سیدجلال را بین دو نیمه تعویض کرد؟! + عکسبه گزارش خبرداغ ، پرسپولیس در نیمه اول دیدار مقابل الشارجه دو بار توانست از حریف پیش بیفتد اما هر دو بار توسط حریف پاسخ داده شد.


گل محمدی که با شکست در دیدار اول مقابل الدحیل شرایط سختی برای صعود در پیش دارد، امیدوار بود با پیروزی مقابل الشارجه شانس صعود را برای خود افزایش دهد. با این حال هر دو گل علی علیپور خیلی زود توسط الشارجه پاسخ داده شد تا آنها همچنان برای دستیابی به امتیازات کامل این بازی امیدوار به دقایق باقیمانده باشند.


تصمیم عجیب سرمربی پرسپولیس برای شروع نیمه دوم اما مربوط به تعویض سیدجلال حسینی بود؛ کاپیتان پرسپولیس در شرایطی که نسبت به دیگر نفرات خط دفاعی عملکرد قابل قبول‌تری به جا گذاشته بود در نیمه دوم نیمکت نشین شد تا محمدحسین کنعانی زادگان جانشین او شود.


دقایقی بعد اما تصویری از نیمکت پرسپولیس نشان داد که تعویض سیدجلال حسینی به دلیل مصدومیت بوده و این بازیکن در شرایطی که با کمپرس یخ روی زانو دیده می‌شد، روی نیمکت حاضر شود.

 

 
 
جام نیوز
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: