کد خبر: ۸۴۳۳۱۲
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۴
تعداد بازدید: ۱۹۶
رییس شبکه بهداشت و درمان هشترود از برخورد اتوبوس با تریلی در آزادراه پیامبر اعظم ص محدوده این شهرستان خبرداد و گفت: در این حادثه یک نفر کشته و 21 نفر مصدوم شدند.

یک کشته و ۲۱ مصدوم در برخورد اتوبوس با تریلیبه گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا: رییس شبکه بهداشت و درمان هشترود از برخورد اتوبوس با تریلی در آزادراه پیامبر اعظم ص محدوده این شهرستان خبرداد و گفت: در این حادثه یک نفر کشته و 21 نفر مصدوم شدند.

جواد بابایی روز سه‌شنبه افزود: این حادثه در ۴۵ کیلومتری هشترود به زنجان و در گردنه نصیرآباد روی داد و نیروهای شبکه بهداشت مصدومان حادثه را به بیمارستان امام حسین ع هشترود منتقل دادند.

وی گفت: حال ۵ نفر از مصدومان این حادثه وخیم بوده و تحت مراقبت های ویژه قرار دارند.

علت این حادثه خواب آلودگی راننده اتوبوس و برخورد اتوبوس تحت کنترل وی با تریلی از پشت عنوان شده است.

مبدا این اتوبوس تهران و مقصد آن تبریز بود.

آزادراه پیامبر اعظم ص محدود هشترود که محل تردد خودروهای عبوری از شمال غرب و غرب کشور به مرکز است به دلیل نامناسب بودن کیفیت آسفالت و همچنین نبود تابلوهای هشدار دهنده، از خطرناک ترین محورهای مواصلاتی کشور محسوب می شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: