کد خبر: ۸۴۳۳۰۹
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۶
تعداد بازدید: ۲۴۳
یک عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفـت: گویی لیست دادن شهرت است که لیست‌های قومی و گروهی مختلف می‌دهند. مگر در مقابل دنیای استکبار چه تعداد هستیم که بخواهیم متشتت باشیم.

لیست دادن شهرت نیست/ تشریح دلیل غیبت قالیباف در همایش شورای ائتلافبه گزارش  خبرداغ به نقل از  ایلنا، مهدی چمران در همایش «شورای ائتلاف نیروهای انقلاب» گفت: ما دنبال ایران قوی هستیم و قوی بودن فقط داشتن نیروی نظامی نیست بلکه باید از همه جهات سیاسی، فرهنگی و اقتصادی قوی شویم که مجلس و قوه مقننه یکی از آنها است.

وی افزود: اگر مجلس قوی نداشته باشیم با توجه به شرایط جدیدی که در دنیا برای ما به وجود آمده نمی‌توانیم قوی باشیم.

چمران با اشاره به بیانیه گام دوم و تحولی که در قوه قضائیه به وجود آمده است، گفت: آقای رئیسی توانستند امیدی به وجود بیاورند و توانستیم خودمان اصلاحات لازم را انجام دهیم.

وی با بیان اینکه در سال ۹۶ گفتند که رئیسی در خیابان دیوار می‌کشد، درب استادیوم‌ها را می‌بندد و بمباران تبلیغاتی زیادی کردند، بیان کرد: ایشان ۱۶ میلیون رای آوردند که این رای بسیار بالایی است و بعد از آن در‌ قوه قضاییه اصلاحات بسیار خوبی را انجام دادند و ۴۹ هزار میلیارد تومان را به بیت المال بازگرداند و این یعنی بیش از پرداخت میزان سالیانه یارانه؛ همچنین زمین‌خواری‌هایی که انجام می‌شد را رسیدگی کرد و حتی خیابان را که افرادی به نام خود زده بودند را بازگرداند.

نایب رییس جمنا تصریح کرد: مجلس قوی را با نمایندگان قوی می‌توانیم داشته باشیم؛ اگر نمایندگان سازوکار، برنامه و تدبیر داشته باشند می‌توانند موفق باشند.

وی ادامه داد: شورای ائتلاف کمیته‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی و حتی مسکن داشت که در آن کمیته‌ها کار کرده و پکیج‌هایی را فراهم کردند.

چمران با بیان اینکه اگر خداوند کمک کرده و مردم همت کنند این دوستان به مجلس بروند این پکیج‌ها را به صورت طرح ارائه می‌دهیم که کارگشا باشد، خاطرنشان کرد: اعضای لیست شورای ائتلاف بدون برنامه به میدان نیامده‌اند. مردم باید نمایندگان با بصیرت که مد نظر مقام معظم رهبری هستند را انتخاب کنند.

وی درباره زمان و انتخاب درست گفت: زمان مناسب ما روز جمعه و کار و انتخاب مناسب در انتخاب نمایندگان خوب است که البته اینها به صورت تک رای صورت نمی‌گیرد که باید برای مردم و به ویژه متدینین تشریح کنیم که به صورت لیستی رای بدهند.

وی ادامه داد: متدین‌های ما می‌گویند ما باید همانطور که شورای نگهبان افراد را احراز صلاحیت می‌کند افراد را بشناسیم و می‌خواهند که افرادی که در لیست نیستند اما از نظر خودشان اصلح‌تر هستند را جایگزین کنند.

عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلابی تاکید کرد: باید به فهرست و شخصیت‌هایی که در لیست شورای ائتلاف حضور دارند و متشکل از جوانان بیش از ۳۰ و کمتر از ۴۵ سال هستند که البته تجربه کارامدی و تحصیلات خوبی دارند و در کنار روحانیون و سایر افراد لیستی قوی را شکل داده‌اند رای داده شود.

وی با اشاره به انتخاب‌های اولیه و ۹۰ نفری لیست شورای ائتلاف گفت: این شورا تلاش خودش را انجام داده تا بتواند مجلسی قوی را به وجود بیاورد تا ریل گذاری کند و از این وقت گذرانی‌ها و منفعل بودن‌ها عبور کنیم.

چمران اصافه کرد: ما شعارمان را ایران سربلند انتخاب کردیم که از نظرسنجی‌های مردم استنتاج شد و همچنین مسائل اقتصادی را مد نظر قرار دادیم.

چمران با اشاره به شاخص‌های نماینده خوب از نظر رهبری گفت: نماینده باید به دنبال برآورده شدن مسائل مردم و حل وضعیت بحرانی اقتصادی کشور باشد.

وی یادآور شد: همانطور که در‌ جنگ به جوانان اعتماد کردیم و در کنار با تجربه‌ها با وجود اینکه استکبار و شیوخ نفرین شده عرب پشت صدام بودند‌ آنها را شکست دادیم. می‌توانیم الان هم با جوانان به این پیروزی بزرگ دست یابیم.

چمران ادامه داد: ما در‌جنگ توانستیم و در سیاست‌های جهانی و خارجه و فرهنگی هم می‌توانیم این کارها را داشته باشیم به شرطی که نگاه به خارج و آمریکا نداشته باشیم.

این کنشگر سیاسی اصولگرا گفت: باید مردان و زنان کار آزموده را به مجلس گسیل بداریم تا بتوانیم کارها را پیش ببریم.

وی با اشاره به نبود قالیباف در همایش ائتلاف نیروهای انقلابی گفت: آقای قالیباف علیرغم اینکه بنا بود حضور داشته باشند تا شب و یا حتی صبح جلسه دارند. من امیدوارم که همه در کنار هم باشیم لیست دادن گویی شهرت است که لیست‌های قومی و گروهی مختلف می‌دهند.  مگر در مقابل دنیای استکبار چه تعداد هستیم که بخواهیم متشتت باشیم؛ ما تلاش خودمان را انجام می‌دهیم و با قدرت راه خودمان را ادامه می‌دهیم

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: