کد خبر: ۸۴۳۳۰۰
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۵
تعداد بازدید: ۱۶۳
مقام روسی:
سفیر سابق روسیه در ایران بر نفش مسکو در میانجی‌گری میان ایران و عربستان تاکید کرد.

روسیه می‌تواند میانجی میان ایران و عربستان باشدبه گزارش خبرداغ به نقل از اسپوتنیک، الکساندر ماریاسوف، سفیر سابق روسیه در ایران گفت: روسیه می‌تواند درصورتی که ایران و عربستان بخواهند  به عنوان میانجی برای ایجاد گفت‌وگو میان تهران و ریاض باشد.  

وی در ادامه افزود: روسیه همواره آمادگی خود را برای میانجی‌گری میان کشورهایی که علاقمند باشند را اعلام کرده است بنابراین اگر از مسکو دعوت شود، خواهد پذیرفت.  

سفیر سابق روسیه در ایران در ادامه گفت: ایرانیان قبلاً اقدامات بسیاری را برای عادی‌سازی روابط نه تنها با ریاض، بلکه با سایر کشورهای حوزه خلیج فارس انجام داده‌اند. طرح صلح هرمز نیز ابتکار عمل و یک حرکت خوب و موفق از نظر دیپلماسی در تهران بود. با توجه به اینکه ایران و عربستان به یکدیگر اعتماد ندارند، میانجی‌گری می‌تواند به موقع باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: