کد خبر: ۸۴۳۲۳۴
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۸
تعداد بازدید: ۱۸۵
مجید انصاری با تاکید بر اینکه ایران در زمینه دموکراسی رتبه بالایی در جهان دارد، گفت: مشکلات و کارهای بزرگ ناتمام موجود کشور را در مجلس یازدهم پیگیری می‌کنیم.

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، حجت الاسلام والمسلمین مجید انصاری در نشست خبری که با حضور نامزدهای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با نام  "ائتلاف برای ایران" برگزار شد، گفت: نظام جمهوری اسلامی نظامی است که در راس کشورهای دارای دموکراسی قرار دارد که رتبه بالایی را با برگزاری انتخابات ثبت کرده است.

وی ادامه داد: مجلس خانه ملت است، مجلس از نمایندگان مردم از همه شهرهای کشور و اقلیت‌ها تشکیل شده است. در کشور ما نمایندگان و رئیس‌جمهور از طریق آرای مردم و رهبری از طریق مجلس خبرگان تعیین می‌شوند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: مسیر انتخابات با مشکلاتی روبه‌رو شده است که باید با فراکسیون اصلاح‌طلبان مجلس یازدهم آن را تصحیح کنیم.

عضو مجمع روحانیون مبارز، بیان کرد: فراکسیون امید خدمات خوبی را انجام داد اما این انتقاد به آن‌ها وارد است که چرا خدمات خود را اطلاع‌رسانی نکردند. باید آنچه را که انجام داد اطلاع‌رسانی می‌کرد، یا حتی به عقبه فراکسیون امید یعنی احزاب و بزرگان اصلاح‌طلب اطلاع‌رسانی می‌کردند تا آنان بازگو کنند، از همین نقطه ضعف، رقبای اصلاح‌طلبان استفاده کردند‌.

انصاری گفت: در شرایط دشوار احزاب اصلاح‌طلب با هم «برای ایران» آمدند و برنامه این است که با رای مردم کارهای بزرگ ناتمام موجود را برای کشور پیگیری کنیم. بحث اصلی ما مبارزه با فساد و ارتباط با جهان است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اصلاح‌طلبان هیچ‌گاه انتخابات را تحریم نکردند و اتفاقا حضور در انتخابات را مطرح کردند. رد گسترده کاندیدای احزاب دیگر ناعادلانه بود که فرصت‌سوزی صورت گرفت. امروز نباید احزاب اصلاح‌طلب سه روز مانده به انتخابات کارهایی انجام دهند که رقبای ما از ۶ ماه قبل انجام دادند.

وی ادامه داد: از رسانه ملی سوال دارم چه کاری از انتخابات ملی‌تر؟ آیا جا نداشت از ظرفیت‌ها استفاده کنند و میز احزابی تشکیل دهند؟

انصاری گفت: رهبری تاکید کردند باید فضای انتخابات رقابتی باشد، وقتی رهبری می ‌گویند حتی اگر کسانی من را قبول ندارند برای ایران رای دهند چرا صداوسیما برای احزاب کرسی در نظر نمی‌گیرد، چرا صداوسیما انحصاری عمل می‌کند؟!

وی در ادامه گفت: باید مردم در جریان امور باشند، امروز مردم ایران باید هرچه زودتر از مساله هواپیمای اوکراینی مطلع شوند یا جانباختگان کرمان مشخص شوند، یک نفر نیامد عذرخواهی کند. مجلس باید به راس امور بازگردد.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: برخی وانمود می‌کنند که همه مشکلات تقصیر اصلاح‌طلبان است، مشکلات دولت احمدی‌نژاد تقصیر اصلاح‌طلبان است مسائل جوی تقصیر اصلاح طلبان است! آقای خاتمی با توسعه سیاسی روی کار آمد اما در دولت او شاخص اقتصادی بهترین حالت خود را با تمامی مشکلات داشت. 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: