کد خبر: ۸۴۳۱۹۹
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۳
تعداد بازدید: ۲۰۳
پرسپولیس از هفته دوم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا امشب در امارات میهمان تیم الشارجه این کشور است.

شارژ پرسپولیس با شارجه؟به گزارش خبرداغ به نقل از فرهیختگان: پرسپولیس از هفته دوم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا امشب در امارات میهمان تیم الشارجه این کشور است. سرخ‌ها که بازی اول خود را مقابل تیم متمول الدحیل با دو گل واگذار کرده‌اند در این بازی به‌دنبال آن هستند که بار دیگر به جدول لیگ بازگردند و بتوانند با تکیه به انجام بازی‌های برگشت در ورزشگاه آزادی، جواز صعود از این مرحله را به‌دست بیاورند. نکته‌ای که در بازی امروز تا حدود زیادی گنگ و نامعلوم است، ترکیب و سیستمی است که یحیی گل‌محمدی برای جدال با الشارجه برای تیمش درنظر گرفته است.

بازگشت به سیستم 2-4-4

یحیی گل‌محمدی در دیدار برابر الدحیل تیمش را با شرایط دفاعی‌تر به زمین بازی فرستاد و برخلاف چند بازی قبل از آن اوساگونا را به نیمکت ذخیره‌ها منتقل کرد تا سرخ‌ها تنها با علی علیپور به دروازه تیم قطری حمله کنند، اما حالا از امارات خبر می‌رسد که یحیی تصمیم خود را برای این بازی گرفته و باز هم تیمش را با همان سیستم قبلی و با دو مهاجم راهی میدان می‌کند تا نشان دهد از این دیدار تنها پیروزی می‌خواهد.

2 ‌ تا 3 تغییر در ترکیب

با اینکه باشگاه پرسپولیس اصرار دارد که به هوادارانش القا کند قرار نیست تغییری در ترکیب تیم رخ بدهد اما خبرهایی که از امارات به تهران مخابره می‌شود حامل اخبار دیگری است. جالب است که یحیی گل‌محمدی هم در کنفرانس خبری پیش از بازی تایید کرده که حتما در ترکیب تیمش تغییراتی رخ خواهد داد، اما نه در حجم و تعداد بالایی که تیمش متضرر شود. آن طور که شنیده می‌شود گل‌محمدی برای این بازی قطعا 2 تا 3 تغییر را در ترکیب تیمش به‌وجود می‌آورد که در این بین شانس حضور ثابت سیدجلال حسینی، سیامک نعمتی و استوکس در ترکیب اصلی بسیار زیاد است.

آفساید‌گیری، تاکتیک اصلی دفاع الشارجه

مدافعان الشارجه در بازی اول خود مقابل التعاون موفق شدند تعداد مراتب زیادی مهاجمان تیم عربستانی را در موقعیت آفساید قرار دهند تا نشان بدهند یکی از تاکتیک‌های اصلی آنها برای خنثی‌کردن موقعیت‌های حریف استفاده از حربه آفسایدگیری است. اگر مهاجمان سرخ بتوانند از این تله عبور کنند قطعا موقعیت‌های تک‌به‌تک زیادی را به‌دست می‌آورند.

کدامیک ناامید می‌شوند؟

تیمی که در این بازی بازنده باشد تا حد زیادی باید شانس صعود به مرحله حذفی را برای خودش از دست رفته ببیند. هم پرسپولیس و هم الشارجه در بازی اول خود بازنده از زمین بازی خارج شده‌اند و با یک باخت دیگر می‌توانند روزنه‌های امید برای صعود را کم‌سوتر از قبل کند. این موضوع برای الشارجه که دومین بازی خانگی‌اش را برگزار می‌کند از اهمیت بالاتری برخوردار و مربی این تیم در نشست خبری‌اش به این موضوع تاکید داشته است.

نیم‌نگاه پرسپولیسی‌ها به عربستان

دقیقا در همان زمانی که پرسپولیسی‌ها در امارات به میدان می‌روند تیم التعاون عربستان میزبان الدحیل است که نتیجه این بازی می‌تواند برای پرسپولیسی‌ها بسیار با اهمیت باشد. شاید بهترین نتیجه در آن بازی که دو تیم برنده هفته اول به مصاف هم می‌روند برای پرسپولیسی‌ها مساوی باشد تا این فرصت وجود داشته باشد که سرخ‌ها در بازی‌های پیش‌ رو بتوانند برای صعود به‌عنوان تیم اول شانس داشته باشند. هرچند مهم‌تر از آن بازی، پیروزی سرخ‌ها در بازی امشب مقابل الشارجه است. دیداری که اکثر رسانه‌های خارجی پرسپولیس را برنده آن می‌دانند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: