کد خبر: ۸۴۳۱۴۹
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۸
تعداد بازدید: ۲۹۵
مدافع تیم صنعت نفت آبادان می‌گوید بدون اسکوچیچ هم به سهمیه آسیایی فکر می‌کنیم و ناامید نشده‌ایم.

چرا بازیکن صنعت نفت پیشنهاد استقلال را رد کرد؟به گزارش خبرداغ ، عقیل کعبی درخصوص شکست مقابل گل گهر سیرجان در هفته بیستم لیگ برتر به ایلنا گفت: بازی را خوب شروع کردیم و ‌می‌دانستیم که گل گهر چه برنامه‌ای برای گلزنی دارد اما متاسفانه نتوانستیم جلوی آنها را بگیریم و واضح‌تر بگویم که خیلی سخت‌گیرانه عمل نکردیم.

 

کعبی در پاسخ به این سوال که خروج اسکوچیچ در این روند تاثیرگذار بوده یا خیر افزود: بله، اسکوچیچ اگر نیم فصل می‌رفت خیلی به سود تیم ما بود. واقعا ضربی بزرگی از این نظر خوردیم. ما به دلیل محرومیت نتوانستیم بازیکنی جذب کنیم و الان اگر بازیکنی از ما مصدوم شود جایگزینی برایش نداریم؛ ما در هر پست فقط یک بازیکن داریم.

 

کعبی درخصوص عدم اجازه خروج از صنعت نفت و پیوستن به باشگاه استقلال تهران با دستور اسکوچیچ گفت: نه می‌توانم بگویم از او دلگیر هستم و نه می‌توانم بگویم که دلگیر نیستم. بله من پیشنهاد رسمی از استقلال داشتم ولی شرایط تیم به گونه‌ای بود که نمی‌توانستم جدا شوم و قراردادم داشتم.

 

او درباره همکاری با بهنام سراج پس از جدایی اسکوچیچ گفت: آقای سراج مربی جوانی هستند و به فرصت نیاز دارند. واقعا طی این چند روزی که با ایشان کار کردیم هم ایشان و هم کادرفنی که به تازگی به تیم اضافه شدند واقعا از جان و دل کار کرده و تمرینات خوبی پشت سر گذاشتیم ولی بدشناس بودیم و نتوانستیم نتیجه دلخواه را کسب کنیم. ما قطعا از این نتایج خوشحال نیستیم و به دنبال جبران آن هستیم اما باید بگویم که بدون اسکوچیچ هم به سهمیه آسیایی فکر می‌کنیم و ناامید نشده‌ایم.

 

کعبی درباره اینکه باشگاه برای دریافت غرامت از اسکوچیچ شکایت خواهد کرد گفت: غرامت دردی را برای ما دوا نمی‌کند. اسکوچیچ به هر حال از تیم ما رفته و برای او آرزوی موفقیت می‌کنم. ما تیم بسیار خوبی داریم که برای یک هدف می‌جنگیم و ناراحتی هواداران مطمئنا برای ما هم ناراحت کننده است. امیدواریم که در بازی بعدی مقابل سایپا نتیجه مناسبی بگیریم تا دل هواداران را شاد کنیم.

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: