کد خبر: ۸۴۳۰۹۸
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۲
تعداد بازدید: ۳۱۸
بشار رسن و محمد انصاری دو ستاره تیم پرسپولیس گزینه های حضور در ترکیب اصلی محسوب می‌شوند.

۱+۵ به ترکیب پرسپولیس می‌رسد؟+ عکسبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، یحیی گل محمدی تیم پرستاره ای را در اختیار دارد و می‌تواند باتوجه به تفکراتش و همچنین تیم حریف، ترکیب تیمش را انتخاب کند. او در بازی قبلی پس از چند دیدار غیبت، به بشار رسن میدان داد اما محمد انصاری را برای اولین بار نیمکت نشین کرد.

 

اما محمد نادری جانشین انصاری برخلاف دیدار دربی، در مقابل الدحیل درخشان ظاهر نشد و همین موضوع سبب شده تا تردیدهایی برای دیدار با الشارجه وجود داشته باشد. البته باتوجه به میزان آمادگی پایین انصاری، شانس او برای بازگشت به ترکیب زیاد نیست.

 

این در حالی است که بشار رسن ستاره سرخ ها از شانس بالایی برای بازی بهره می‌برد و احتمال دارد او با یک نمایش درخشان در مقابل حریف اماراتی، جایگاه خود در ترکیب اصلی را تثبیت کند و همچون نیم فصل نخست، به بازیکن اصلی تیم پرسپولیس تبدیل شود.

 

 

451

 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: