کد خبر: ۸۴۳۰۷۹
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۶
تعداد بازدید: ۲۰۶
استقلال ایران و الاهلی عربستان پس از 3596 روز در حالی بار دیگر مقابل هم قرار می‌گیرند که پس از برکناری برانکو از هدایت الاهلی، کریستین گروس هدایت این تیم را بر عهده گرفت.

پیش بازی الاهلی- استقلال/ اولین برد دشت می‌شود؟به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، استقلال ایران و الاهلی عربستان پس از 3596 روز در حالی بار دیگر مقابل هم قرار می‌گیرند که پس از برکناری برانکو از هدایت الاهلی، کریستین گروس هدایت این تیم را بر عهده گرفت؛ اما اپیدمی برکناری مربیان ناکام آن هم فقط چند ماه پس از انتصاب، این بار به مربی سوئیسی رسید و طبق اعلام رسانه های عربستانی،این مربی از کارش برکنار شد.

 

وضعیت الاهلی در لیگ عربستان: الاهلی در پایان هفته هجدهم با 33 امتیاز در جایگاه سوم لیگ عربستان قرار دارد و با الهلال صد نشین، اختلاف 8 امتیازی دارد.

 

گزینه های روی میز فرهاد در خط حمله: در غیاب دیاباته و احتمال غیبت قائدی، تبریزی و زکریا مرادی گزینه های مجیدی برای بازی در کنار مطهری هستند.

 

احتمال بازی مرادی با توجه به سابقه کم ضعیف است و احتمالا باید شاهد حضور تبریزی در خط حمله استقلال خواهد بود. از طرفی با توجه به وضعیت تبریزی، ممکن است فرهاد قید بازی با 2 مهاجم را بزند و مطهری را به عنوان تک مهاجمِ هدف آبی پوشان به میدان بفرستد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: