کد خبر: ۸۴۳۰۵۴
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۲
تعداد بازدید: ۱۳۵
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی طی سخنانی در نشست موسوم به «کنفرانس روسای جامعه یهودی آمریکا» تاکید کرد که اسرائیل هرگز در کاخ سفید، دوستی به خوبی رئیس‌جمهوری فعلی آمریکا نداشته است.

هرگز در کاخ سفید دوستی به خوبی ترامپ نداشتیم/ خروج آمریکا از برجام برای اسرائیل اهمیت زیادی داشتبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در نشست موسوم به «کنفرانس روسای جامعه یهودی آمریکا» گفت که اسرائیل هرگز در کاخ سفید دوستی به خوبی «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری فعلی آمریکا نداشته است.

نتانیاهو با اشاره به تلاش‌ها برای پیشبرد طرح آمریکایی -صهیونیستی در خاورمیانه، گفت که با ترامپ و تیم وی برای پایه‌ریزی طرحی جدید برای صلح در خاورمیانه کار کردیم.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی افزود که اولین اتفاقی که روی داد این بود که ترامپ وعده داد که بیت‌المقدس را به عنوان پایتخت اسرائیل به رسمیت بشناسد و این کار را کرد. دوم اینکه وی قول داده بود سفارت آمریکا را به قدس منتقل کند و این کار را هم کرد. سوم، ترامپ قول داده بود حاکمیت ما را بر بلندی‌های جولان به رسمیت بشناسد و این کار را هم کرد. چهارم هم اینکه وی تلاش کرد مشروعیت شهرک‌سازی‌های اسرائیل کرانه باختری رود اردن را به رسمیت بشناسد.

نتانیاهو افزود که این اقدام‌ها با گام پنجمی همراه بود که اهمیت آن کمتر از این چهار مورد نبود؛ او از توافق خطرناک هسته‌ای با ایران خارج شد. این گام برای امنیت ما بسیار اهمیت دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: