کد خبر: ۸۴۳۰۴۸
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۷
تعداد بازدید: ۳۹۸
اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی با صدور اطلاعیه‌ای، از تعطیلی و یا شروع با تاخیر برخی مدارس استان در شیفت صبح، به علت بارش برف و کولاک خبر داد.

برف، مدارس آذربایجان شرقی را تعطیل کردبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: به دنبال بارش سنگین برف، کولاک و برودت شدید هوا ، فردا دوشنبه، 28بهمن، کلیه مدارس روستایی در تمامی دوره های تحصیلی مراغه تعطیل و مدارس استثنائی، پیش دبستانی و ابتدایی شیفت صبح و بعد از ظهر تعطیل است.

همچنین در هشترود، تمامی مدارس روستایی در تمامی دوره های تحصیلی تعطیل و در شهر مدارس استثنائی، پیش دبستانی و ابتدایی شیفت صبح تعطیل و مدارس دوره اول و دوم متوسطه با یک ساعت تاخیر شروع به فعالیت خواهند کرد.

تمامی مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره های تحصیلی شیفت صبح شهرستان ملکان نیز تعطیل خواهند بود.

مدارس استثنائی، پیش دبستانی، ابتدایی و دوره اول متوسطه شهری و روستایی تعطیل و مدارس دوره دوم متوسطه شهرستان عجب شیربا یک ساعت تاخیر شروع به فعالیت خواهند کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: