کد خبر: ۸۴۲۹۰۹
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۲
تعداد بازدید: ۱۱۷
وزیر خارجه کرواسی:
وزیر خارجه کرواسی که برای شرکت در نشست امنیتی مونیخ در آلمان حضور دارد، خواهان حفظ برجام شد.

هیچ جایگزینی برای صلح وجود نداردبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، وزیر خارجه کرواسی که برای شرکت در نشست امنیتی مونیخ در آلمان حضور دارد، خواهان حفظ برجام شد.

«گوردان گارلیک رادمان»، وزیر خارجه کرواسی، با اشاره به تلاش قدرت‌های جهانی برای حفظ برجام بعد از خروج یک‌جانبه آمریکا از آن گفت که ایران باید به توافق هسته‌‌ای با قدرت‌‌های جهانی پایبند باشد.

وزیر خارجه کرواسی بعد از دیدار با وزیر خارجه ایران در مونیخ به خبرنگاران گفت: «توافق هسته‌ای بهترین چارچوب را برای عدم گسترش سلاح‌های هسته‌ای فراهم می‌کند و باید به آن پایبند باشیم.»

 به نقل از پایگاه اینترنتی کروسیا نیوز،دیپلمات ارشد کرواسی با اشاره به تحریم‌های سنگین علیه ایران گفت: «هیچ جایگزینی برای صلح وجود ندارد، امنیت مهم است و سیاستمداران مسئولیت کاستن از درد و رنج غیرنظامیان را برعهده دارند.»

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: