کد خبر: ۸۴۲۹۰۶
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۲
تعداد بازدید: ۲۷۸
اکبر ترکان گفت: بنده که سال‌های سال است مسئولیت دارم، نمی‌توانم بپذیرم شخصی چون علی مطهری که از همه نظر موجه است و همه می‌دانند رفتارش بر اساس منافع ملی و مصالح نظام است، رد صلاحیت شود.

ترکان: نمی‌توانم بپذیرم شخصی چون علی مطهری ردصلاحیت شود/ امیدوارم شورای نگهبان مراقب باشند تا نظام با چالش روبه‌رو نشودبه گزارش خبرداغ ، اکبر ترکان اظهار داشت: حساب راهپیمایی ۲۲ بهمن از همه مباحث دیگر سیاسی جدا و نشان‌دهنده تعهد و دل‌بستگی مردم به نظام است. مردم همواره نشان داده‌اند با این راهپیمایی در راه انقلاب قدم بر می‌دارند.

 

مردم پای انقلاب ایستاده‌اند

فعال سیاسی مشاور سابق رئیس‌جمهوری در ادامه سخنانش گفت: این مساله که مردم پای انقلاب ایستاده‌اند و تحت هر شرایطی حاضر نیستند به نظام پشت کنند یک بحث است. اما این مساله که آنها از عملکرد مسئولانی امثال بنده دلخور هستند و اعتراض‌هایی دارند، بحث دیگری است. تاکید می‌کنم مردم هر چقدر هم که ناراضی باشند، نظام را دوست دارند.

مسئولان احتیاط کنند به جناح‌گرایی متهم نشوند

عضو هیات‌ موسس حزب اعتدال و توسعه توضیح داد: نکته مهم این است مردم اصل انقلاب را قبول دارند و به هیچ بهانه و دلیلی به جمهوری اسلامی پشت نمی‌کنند. البته مسئولان هم باید با احتیاط عمل کنند تا خدای ناکرده به جناح‌گرایی متهم و باعث دلسردی و ناامیدی عمومی نشوند.

نمی‌توانم بپذیرم علی مطهری رد صلاحیت شود

اکبر ترکان در پایان سخنانش گفت: به عنوان مثال بنده که سال‌های سال است مسئولیت دارم، نمی‌توانم بپذیرم شخصی چون علی مطهری که از همه نظر موجه است و همه می‌دانند رفتارش بر اساس منافع ملی و مصالح نظام است، رد صلاحیت شود. امیدوارم اعضای شورای نگهبان از این پس به خوبی مراقب چنین موضوعاتی باشند تا نظام با چالش روبه‌رو نشود.

اعتمادآنلاین

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: