کد خبر: ۸۴۲۸۹۷
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۵
تعداد بازدید: ۲۰۶
مهاجم ناکام برزیلی سرخپوشان بعد از فسخ قرارداد با این باشگاه، اکنون در آستانه عقد قرارداد با باشگاهی برزیلی قرار دارد.

پیشنهاد برزیلی برای مهاجم سابق پرسپولیسبه گزارش خبرداغ ، جونیور براندائو مهاجم برزیلی نیم فصل اول پرسپولیس در استانه پیوستن به تیمی برزیلی است و مدیرعامل باشگاه پرسپولیس امروز برگه مربوط به صدور ای تی سی این بازیکن را امضا کرد و در اختیار مدیر بین الملل باشگاه گذاشت.

 

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس،جونیور که قراردادی یکساله امضا کرده بود در پی توافق سه جانبه با باشگاه پرسپولیس و باشگاه لوگودورتس بلغارستان قرارداد خود با پرسپولیس را فسخ و اقاله کرد و با دریافتی مبالغی کمتر از نصف مبلغ قرارداد خود از تیم جدا شد. جونیور در استانه انتقال رسمی به یک تیم برزیلی است. جونیور متعهد شده بود بعد از این فسخ ادعایی در قبال باشگاه پرسپولیس نخواهد داشت و از باشگاه لوگودورتس هم‌بابت انتقال به پرسپولیس ادعا و مطالبه ای نخواهد داشت.

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: