کد خبر: ۸۴۲۸۷۲
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۸
تعداد بازدید: ۲۱۲
فرمانده انتظامی مهران خبر داد:
فرمانده انتظامی شهرستان مهران از شناسائی و دستگیری 8 سارق حرفه ای و کشف 15 فقره سرقت خبر داد.

دستگیری سارقان حرفه‌ای با 15 فقره سرقت در مهرانبه گزارش خبرداغ ، سرهنگ «قدرت الله شهبازبیگی» اظهار کرد : در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل ، داخل خودرو، مغازه ، ساختمان نیمه کاره و ... در مهران ،شناسائی و دستگیری عاملان سرقت در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه با تلاش شبانه‌روزی ماموران انتظامی و در چند عملیات جداگانه 8سارق شناسائی و با هماهنگی مقام قضائی دستگیر شدند، افزود : متهمان جهت سیر مراحل قانونی با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان مهران با اشاره به اینکه اموال مسرقه کشف شده تحویل مالباختگان شد، از شهروندان خواست به منظور پیشگیری از سرقت خودرو و اموال داخل خودرو، ضمن رعایت نکات امنیتی و هشدارهای پلیسی ، در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک ،موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

ایسنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: