کد خبر: ۸۴۲۸۲۳
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۳
تعداد بازدید: ۳۲۳
ستاره کلیدی استقلالی ها فردا تست های نهایی را انجام خواهد داد تا حضورش برای بازی حساس دوشنبه شب مشخص شود.

روز سرنوشت برای شماره ۱۰ استقلال/ مورچه اتمی هواداران را خوشحال می‌کند؟به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، مهدی قائدی جدیدترین مصدوم اردوی استقلال است، بازیکنی که در اواسط نیمه اول جدال با الشرطه در اربیل به خاطر کشیدگی همسترینگ لنگان لنگان زمین را ترک کرد تا شوک دیگری به طرفداران و فرهاد مجیدی وارد شود.


بعد از دوری سه هفته ای شیخ دیاباته این بار هم گمانه زنی ها از غیبت طولانی مدت قائدی حکایت داشت تا استقلال بدون زوج رویایی و مرگبار در بازی های حساس آتی به میدان برود اما جواب MRI آخر از پای مهاجم بوشهری کمی امیدواری ها را بیشتر کرد تا او در مدت زمان کوتاه تر به میادین بازگردد حتی شاید برای بازی پیش رو برابر الاهلی در کویت.


مهدی قائدی که با کاروان استقلال راهی کویت شد دیروز در اولین جلسه تمرین این تیم حضور نداشت تا زیر نظر کادر پزشکی مراحل درمانی خود را در هتل محل اقامت پیگیری کند. آخرین اخبار از ستاره بوشهری این که امروز هم این بازیکن روند درمانی خود را طی می کند تا فردا در آخرین جلسه تمرینی آبی ها تست نهایی را پشت سر بگذارد، تستی که می تواند تعیین کننده حضور او در فهرست ۱۸ نفره بازی باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: