کد خبر: ۸۴۲۷۹۹
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۵
تعداد بازدید: ۳۰۴
دبیرکل مجمع فرهنگیان ایران اسلامی از تشکیل «ائتلاف برای ایران» از سوی ۸ حزب اصلاح‌طلب خبر داد.

کمیجانی: تشکیل «ائتلاف برای ایران» از سوی ۸ حزب اصلاح‌طلببه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، فرج کیمجانی در نشست خبری خود با اصحاب رسانه درخصوص فعالیت احزاب اصلاح‌طلب در انتخابات در آستانه برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت:برای برگزاری با شکوه انتخابات، تعدادی از احزاب اصلاح‌طلب  یک ائتلاف جدیدی به نام «ائتلاف برای ایران» را شکا دادند که مراحل قانونی آن درحال پیگیری است.

وی تاکید کرد: این ائتلاف برای پر شور برگزار شدن انتخابات و منافع ملی شکل گرفته است چرا که تهدیدات خارجی ایجاب می‌کند که انتخابات پرشور برگزار شود.

کیمجانی خاطر نشان کرد: به این منظور ۸ حزب گرد هم آمدیم که لیست احزاب در «ائتلاف ایران» عبارتند از: حزباسلامی کار ،خانه کارگر، مردم سالاری ،مجمع فرهنگیان اسلامی، آزادی، همبستگی و وحدت و همکاری هستند. 

وی گفت: افراد شایسته انتخاب شدند که در مجلس مفید باشند. از همه افراد دعوت کردیم و شاخصه‌های همچون اصلاح طلبی، پاکدستی و تخصص مد نظر  ما بود که بر اساس این شاخص‌ها افراد را رتبه‌بندی  کردیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: