کد خبر: ۸۴۲۶۹۵
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۰
تعداد بازدید: ۲۳۵
حدود ۴۸ساعت از مصدومیت قائدی مهره موثر و محبوب این روزهای استقلال می گذرد ولی تاکنون تیم پزشکی باشگاه در رابطه با مدت زمان دوری قائدی اظهار نظری نکرده است.

هواداران استقلال، نگران و چشم انتظار برای قائدیبه گزارش خبرداغ ، مصدومیت مهدی قائدی در دقیقه ۳۰بازی استقلال با الشرطه عراق  که لنگان لنگان زمین بازی را با چشمانی گریان ترک کرد تاکنون با اظهار نظر رسمی بابت مدت  زمان دوری او از طرف باشگاه همراه نبوده است.


هواداران استقلال که دیاباته را هم بدلیل مصدومیت برای بازی با الاهلی در ترکیب تیم نمی بینند از صبح منتظر اظهار نظر رسمی دکتر نوروزی و یا دکتر ستوده از جواب آزماش ام آرآی قائدی هستند.


دکتر ستوده صبح امروز در شبکه اجتماعی خود اعلام کرده بود پس از آزمایشات از طریق سایت رسمی باشگاه در این خصوص اظهار نظر خواهد شد.

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: