کد خبر: ۸۴۲۶۶۷
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۷
تعداد بازدید: ۱۸۷
فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: در پی مراجعه تعدادی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری فردی از آنان به‌عنوان پزشک در زنجان، دکتر قلابی بازداشت.

پزشک قلابی در زنجان به دام افتادبه گزارش خبرداغ ، سردار جهانبخش ظهر امروز (۲۳ بهمن) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد متهم با معرفی خود به‌عنوان یکی از پزشکان معروف و با مراجعه به مراکز درمانی، افراد سالخورده و بی‌سواد را به بهانه خرید داروی ویژه بیماری خاص، اغفال و از این افراد کلاهبرداری می‌کند.

 

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی، فنی و پلیسی، متهم را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه متهم در بازجویی‌های به عمل آمده به جرم خود اعتراف کرده است، افزود: متهم به این شیوه از ۵ نفر از افراد سالخورده و بی‌سواد کلاهبرداری کرده بود که در این‌خصوص پرونده تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

ایسنا
 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: