کد خبر: ۸۴۲۶۴۵
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۶
تعداد بازدید: ۱۴۷
معاون اول رییس جمهور در چندین تماس تلفنی با استاندار گیلان و وزیر راه و شهرسازی، ضمن پیگیری آخرین وضعیت استان پس از بارش برف سنگین، دستورات لازم را برای رسیدگی به مشکلات ناشی از این حادثه در استان صادر کرد.

دستور معاون اول رییس‌جمهور برای بسیج امکانات به منظور رسیدگی به مشکلات ناشی از بارش برف در گیلانبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، اسحاق جهانگیری علاوه بر پیگیری وضعیت استان گیلان پس از بارش برف سنگین از شب گذشته، ضمن هماهنگی با وزرای کشور،‌ نیرو و رییس سازمان برنامه و بودجه در حاشیه جلسه امروز دولت دستور بسیج همه امکانات را برای رسیدگی به وضعیت مسافران و در راه ماندگان، تلاش برای تثبیت شبکه برق، بازگشایی راه‌های مسدود شده، امداد رسانی به روستاها و تامین مایحتاج عمومی مردم نظیر آب آشامیدنی و وسایل گرمایشی صادر کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: