کد خبر: ۸۴۲۶۱۹
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۸
تعداد بازدید: ۲۵۶
معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش از طرح اسکان نوروزی فرهنگیان با شعار کیفیت مطلوب، امنیت پایدار و مسافرت ارزان خبرداد.

تعرفه‌های اسکان نوروزی فرهنگیان اعلام شدبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا، معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع شیوه‌نامه و دستورالعمل طرح اسکان نوروزی فرهنگیان با شعار کیفیت مطلوب، امنیت پایدار و مسافرت ارزان را به ادارات کل آموزش‌وپرورش استان‌ها ابلاغ کرد.

بر اساس این شیوه‌نامه ادارات کل آموزش‌وپرورش استان‌ها باید علاوه بر استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و امکانات موجود با تشکیل جلسات و کارگروه‌های تخصصی اسکان در سطح استان و نواحی برای برنامه‌ریزی، سازمان‌دهی، هماهنگی، کنترل و نظارت اقدام کنند.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، ازجمله اقدامات آمده در این شیوه‌نامه؛ رعایت اصول ایمنی و بهداشتی مدارس طرح اسکان، توجه به بهسازی و زیباسازی پایگاه‌های پذیرش، اطلاع‌رسانی لازم با نصب بنرهای اسکان در ورودی شهرها و محل‌های مناسب با رویکرد هدایت مسافرین، برپایی نمایشگاه‌های بومی و سنتی در جوار پایگاه‌های اسکان به جهت آشنایی بافرهنگ و سنن محلی، معرفی جاذبه‌های توریستی وگردشگری استان مربوطه، تهیه و تحویل فرم نظرسنجی از مهمانان نوروزی در حین پذیرش در پایگاه‌ها و مدارس اسکان،استفاده از سیستم نوبت‌دهی در پایگاه‌ها به‌منظور ایجاد زمینه فرصت عادلانه برای میهمانان فرهنگی و نصب دستگاه‌های کارت‌خوان درکلیه پایگاه‌ها با رویکرد شفاف‌سازی امور مالی و واریز درآمدها به‌حساب اختصاصی دولت است.

شایان‌ذکر است در این دستورالعمل تعرفه اسکان طبق جدول زیر آمده است:

 

 

 

تعرفه مازاد بر ۵ نفر در هر کلاس به ازای هر نفر (بالای ۷ سال)

 

 

این در حالیست که تعرفه اسکان اردوهای راهیان نور، کارکنان دولت (لشگری و کشوری و مشاغل آزاد) نسبت به سال گذشته ۲۰ درصد افزایش می‌یابد.

 

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: