کد خبر: ۸۴۲۶۰۹
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۸
تعداد بازدید: ۳۵۱
با وجود گمانه زنی های مطرح شده در خصوص دوری سه هفته ای بهترین گلزن استقلال، کادر پزشکی باشگاه در انتظار جواب ام آر آی این بازیکن است.

استقلالی ها منتظر پاسخ MRI قائدیبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، در ادامه بحران مصدومیت در اردوی استقلال این بار نوبت به مهدی قائدی رسید تا راه زوج ویرانگر خود در خط حمله یعنی شیخ دیاباته را ادامه بدهد و با آسیب دیدگی در مصاف با الشرطه شوک دیگری به استقلالی ها وارد کند.

 

در شرایط که تست های اولیه از آسیب دیدگی نسبتا شدید قائدی از ناحیه همسترینگ خبر داد برخی گمانه زنی ها از دوری سه تا چهار هفته ای این بازیکن حکایت داشت. مدت زمانی که باعث می شود تا برترین گلزن استقلال در این فصل سه بازی حساس آتی در لیگ قهرمانان و لیگ برتر را از دست بدهد.

 

در واکنش به این گمانه زنی و شایعات کادر پزشکی استقلال بدون این که بخواهد زمانی برای دوری قائدی تعیین کند در انتظار جواب نهایی MRI صورت گرفته از پای مهاجم بوشهری است. این جواب تا ظهر امروز در اختیار پزشکان استقلال قرار می گیرد تا مدت زمان دوری قائدی به صورت کامل مشخص و به سرمربی تیم ابلاغ شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: