کد خبر: ۸۴۲۴۷۷
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۹
تعداد بازدید: ۱۸۰
جلالی در جمع خبرنگاران روسی:
سفیر کشورمان در روسیه گفت: آمریکا از کارزار تحریم و فشار حداکثری بهره‌ای نخواهد برد و انقلاب اسلامی استوار و پرقدرت به مسیر خود ادامه خواهد داد.

آمریکا از کارزار تحریم و فشار حداکثری بهره‌ای نخواهد بردبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، کاظم جلالی در جمع خبرنگاران روسی به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در محل خبرگزاری «ریانووستی» این کشور اظهار کرد: علت عصبانیت آمریکا از انقلاب اسلامی ایران ، استقلال‌خواهی و شکستن هیمنه آمریکا در جهان است.

وی با اشاره به دستاوردهای نظام اسلامی در حوزه‌های مهم و پیچیده‌ای همچون انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای، علم و تکنولوژی و صنایع دفاعی گفت: علیرغم تحریم‌های سنگین و فشار گسترده آمریکا ، ایران نه تنها تضعیف نشده ، بلکه قدرتمندتر از همیشه است.

وی برنامه «اقتصاد بدون نفت» را مهم‌ترین اولویت اقتصادی کشور عنوان کرد و گفت: براساس آموزه‌های انقلاب، ما می‌توانیم اقتصاد خود را بدون نفت اداره کنیم و این حربه آمریکا را نیز به طور کامل خنثی کنیم.

جلالی با بیان مصداق‌های مهمی از مقاومت و ایستادگی ملت ایران در دوران دفاع مقدس گفت : در آن دوره سخت ، درحالی که ما حتی سیم خاردار برای دفاع از کشور نداشتیم، آمریکا و غرب پیشرفته‌ترین تسلیحات نظامی را به رژیم بعث عراق تحویل می‌دادند ، اما در برابر مقاومت و پایمردی مردان و زنان ایران ، یک وجب از خاک ایران را از دست ندادیم.

سفیر جمهوری اسلامی ایران افزود: امروز هم آمریکا از کارزار تحریم و فشار حداکثری بهره‌ای نخواهد برد و انقلاب اسلامی استوار و پرقدرت به مسیر خود ادامه خواهد داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: