کد خبر: ۸۴۲۴۳۵
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۷
تعداد بازدید: ۲۰۵
ویروس کرونا با گرفتن جان ۹۷ نفر در یک روز٬ مرگبارترین روز خود را به ثبت رسانده و آمار مبتلایان به آن اکنون از مرز ۴۰ هزار نفر هم گذشته٬ با این وجود ثابت ماندن نرخ افزایش مبتلایان به آن طی چهار روز گذشته امیدها برای کنترل آن را افزایش داده است. دولت چین گفته حدود ۳۲۰۰ نفر از مبتلایان درمان و مرخص شده‌اند.

ویروس کرونا مرگبارترین روز خود را ثبت کرد؛ ۹۷ قربانی در یک روز / تعداد قربانیان به ۹۰۸ نفر رسیدبه گزارش خبرداغ، ویروس کرونا با گرفتن جان ۹۷ نفر در یک روز٬ مرگبارترین روز خود را به ثبت رسانده و آمار مبتلایان به آن اکنون از مرز ۴۰ هزار نفر هم گذشته٬ با این وجود ثابت ماندن نرخ افزایش مبتلایان به آن طی چهار روز گذشته امیدها برای کنترل آن را افزایش داده است. دولت چین گفته حدود ۳۲۰۰ نفر از مبتلایان درمان و مرخص شده‌اند.

صبح دوشنبه، دهم فوریه، پکن اعلام کرد تعداد قربانیان کرونا به ۹۰۸ نفر رسیده که بیش از ۹۰ درصد از آنها در ووهان جان باخته‌اند. چین همچنین اعلام کرده که ۱۸۷,۵۱۸ نفر را تحت درمان و معاینات پزشکی دارد.

سازمان جهانی بهداشت هم تیمی از متخصصان خود را برای کمک به چین به پکن اعزام کرده است.

با آغاز روز دوشنبه در چین، میلیون‌ها نفر از مردم این کشور که تا امروز در تعطیلات سال نو چینی بودند به سر کار بازگشتند. آغاز ترددهای شهری نگرانی از شتاب دوباره شیوع ویروس کرونا را افزایش داده است.

منبع: بی بی سی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: