کد خبر: ۸۴۲۳۸۲
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۶
تعداد بازدید: ۱۸۳
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی‌های فشرده و سختی داریم اما با تلاش زیاد و حمایت هواداران می‌توانیم در این برهه موفق شویم.

آقا یحیی گفت فقط باید ببریم/ الدحیل تیم قدرتمندی است اما ما ترسی نداریمبه گزارش خبرداغ ، محمد نادری در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، درباره آخرین شرایط تیم اظهار کرد: خوشبختانه وضعیت خیلی خوبی داریم و چندین هفته است که نتایج خوبی کسب می‌کنیم. در نیم‌فصل اول ‌با تلاش همه و کمک هواداران قهرمان نیم‌فصل شدیم و از زمانی که آقای گل‌محمدی و کادر جدید آمده‌اند هم روند خوبمان را حفظ کرده‌ایم و به دنبال موفقیت در هر سه جام هستیم.

 

او درباره دربی و شرایط آن دیدار گفت: به‌نظر من پرسپولیس می‌توانست برنده آن بازی باشد چرا که در هر دو نیمه بر توپ و میدان مسلط بودیم و بهتر از حریف کار کردیم. گل‌هایی که خوردیم کار را سخت کرد اما در نهایت توانستیم جبران کنیم و خوشحالم که هواداران ناراحت به خانه نرفتند.

 

نادری درباره عملکرد خودش در دربی گفت: وقتی من و بشار داشتیم به زمین می‌رفتیم آقا یحیی گفت بدون ترس رو به جلو بازی کنید و با اینکه در لحظه تعویض ۲-۱ عقب بودیم گفت فقط بروید که بازی را ببرید. ما هم تمام تلاشمان را کردیم و به نظرم چندین بار دفاع چند لایه استقلال را جا گذاشتیم. من تمام تلاشم را کردم و سرمربی تیم باید از عملکردم راضی باشد.

 

مدافع پرسپولیس درباره دیدار سه‌شنبه با الدحیل هم گفت: تیم قدرتمندی هستند و در حال حاضر هم در صدر جدول لیگ قطر قرار دارند. قطعا بازی سختی است و باید همه دستورات کادر فنی را اجرا کنیم تا با دست پر از زمین خارج شویم. آنها مهاجمان خوبی مثل مانژوکیچ دارند اما ما از هیچ تیمی نمی‌ترسیم و می‌خواهیم از همین ابتدا شروع خوبی در لیگ قهرمانان آسیا داشته باشیم. فشردگی بازی‌ها زیاد است و کارمان سخت می‌شود اما با تلاش زیاد و حمایت هواداران می‌توانیم این چند بازی سخت را پشت سر بگذاریم.

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: