کد خبر: ۸۴۲۳۸۱
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۲
تعداد بازدید: ۲۲۸
مدیر عامل پرسپولیس گفت: بچه‌ها قبراق و خوشحال، آماده شروع لیگ قهرمانان هستند و به امید خدا با دست پر به تهران بر می‌گردیم.

انصاری‌فرد: خیال هواداران راحت، پرسپولیس قبراق و سرحال استبه گزارش خبرداغ ، محمد حسن انصاری فرد پس از رسیدن تیم به دوحه در گفتگوی کوتاهی با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: هواداران عزیز پرسپولیس خیالشان راحت باشد. کاروان تیم سفر راحتی داشت و در این جا نیز همه شرایط لازم برای استراحت و تمرین مهیا شده است. بچه‌ها هم کاملا قبراق، سر حال و خوشحال هستند.

 

وی ادامه داد: تیم در آمادگی خوبی به سر می‌برد و شرایط آن برای شروع رقابت‌های لیگ قهرمانان عالی است. با وجود فشردگی بازی‌ها، بچه‌ها آماده شروع بازی‌ها هستند. به امید خدا با دست پر از قطر بر می‌گردیم و هواداران هم خوشحال از بازیکنان و تیم خودشان استقبال خواهند کرد.

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: