کد خبر: ۸۴۲۳۷۴
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۷
تعداد بازدید: ۲۹۹
جبهه مردمی جهادگران ایران اسلامی ترکیب کلی لیست خود را ارائه و اعلام کرد که لیست نهایی خود را پس از اعلام نظر نهایی شورای نگهبان منتشر خواهد کرد.

ترکیب کلی لیست جبهه جهادگران برای انتخابات مجلس یازدهم مشخص شدبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، جبهه مردمی جهادگران ایران اسلامی اعلام کرد: پس از بررسی رزومه‌ها و سوابق اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و اجرایی ۴۵۰ نفر از کاندیداهای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس و همچنین اعلام دو لیست ۱۲۴ نفری و ۹۰ نفری در دو نوبت و اخذ نظر شهروندان و طرفداران کاندیداها تاکنون به جمع بندی ذیل رسیده است.

این جبهه با بیان اینکه جهت تشویق مردم برای حضور حداکثری لیست ۲۶ نفری جهادگران جهت استحضار مردم اعلام می شود، تاکید کرد: جهادگران ایران اسلامی پس از اعلام نظر نهایی شورای محترم نگهبان، لیست قطعی و کامل خود را در تهران منتشر خواهد کرد و در زمان قانونی تبلیغات انتخاباتی نسبت به معرفی کامل کاندیداهای این جبهه اقدام خواهد شد. پی گیری مطالبات به حق مردم از جمله معیشت، اشتغال و مسکن در اولویت برنامه های جهادگران قرار دارد که به همین منظور فراکسیون جهادگران در مجلس شورای اسلامی تشکیل خواهد شد.

لیست ۲۶ نفری جهادگران به ترتیب زیر است:

۱- سید محمد حسینی

۲- حجت عاشوری

۳- احمدرضا عارف

۴- رضا تقی پور

۵- وهاب عزیزی

۶- الهه راستگو

۷- الهام امین زاده

۸- ابراهیم انصاریان

۹- سید محسن حسینی ارسنجانی

۱۰- کیومرث یزدان پناه

۱۱- امید احمد پور شمس آباد

۱۲- بهروز سجودی

۱۳- حسین علی الیاسی

۱۴- رضا شیرین آبادی فراهانی

۱۵- مهرداد خداوردیان

۱۶- ناصر ابراهیمی

۱۷- شهباز عزیزی

۱۸- هابیل ابراهیمی

۱۹- احمد کرمی

۲۰- اردشیر احمدی

۲۱- سیاوش امیدی نیا

۲۲- لاله افتخاری

۲۳- سمیرا ذوالفقاری نیک انجام

۲۴- احمد اسدالهی فرد

۲۵- عبدالرضا بزرگنژاد

۲۶- راضیه فرقانی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: