کد خبر: ۸۴۲۳۶۸
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۱
تعداد بازدید: ۳۲۳
حامد کاویانپور هافبک پیشین پرسپولیس مدعی شد سرخ‌ها کار دشواری مقابل الدحیل پیش رو خواهند داشت.

الدحیل به مراتب از استقلال قوی‌تر است/ پرسپولیس در این شهرآورد خیلی ساده گل خوردبه گزارش خبرداغ ، حامد کاویانپور هافبک طراح و کاپیتان پیشین پرسپولیسی‌ها که خودش سابقه ثبت یک گل زیبا در شهرآورد را دارد، در خصوص عملکرد پرسپولیس در دربی گفت: «دو نکته باید مدنظرمان باشد. اول اینکه پرسپولیس دو مرتبه از حریف خود عقب افتاد و توانست به بازی برگردد که بسیار جالب بود به خصوص که تا آخرین دقایق بازی دلسرد نشد و بازیکنان این تیم به حملات خود ادامه دادند، موضوع بعدی نیز به بازیسازی و طراحی حملات تیم برمی‌گردد که نمره قبولی می‌گیرد، اما در فاز دفاعی هنوز کار‌های زیادی باید انجام شود.»


کاویانپور اضافه کرد: «پرسپولیس در این شهرآورد خیلی ساده گل خورد و خیلی سخت به گل رسید. روی دو توپی که می‌شد با ضربه اول، آن را از محوطه جریمه بیرون کشید، دروازه این تیم باز شد. شاید دلیل این امر، غیبت شجاع خلیل زاده به خاطر محرومیت بود ولی به هر حال، پرسپولیس هنوز برای گلزنی باید برنامه‌های بیشتری طراحی کند. آن‌ها به خصوص در نیمه دوم بار‌ها از حریف خود خطای اطراف محوطه جریمه گرفتند و موقعیت‌های خوبی برای ارسال مستقیم و رسیدن گل از راه‌های مختلف روی همین اصل وجود داشت ولی بازیکنان این تیم قدر هیچ‌یک از فرصت‌ها را ندانستند و در نهایت روی پافشاری بر حمله گل زدند.»


پیشکسوت پرسپولیس در نهایت گفت: «گل‌محمدی به تازگی سرمربی پرسپولیس شده و نمی‌توانیم از او انتظار زیادی داشته باشیم. تیمش بسیار خوب است ولی باید دید تداومی هم در کار این تیم به وجود می‌آید یا نه. شخصاً فکر می‌کنم تغییر تاکتیکی که یحیی با تعویض‌هایش انجام داد، مهم‌ترین دلیل تساوی مقابل استقلال بود، اما بازیکنان هم باید زودتر با ایده‌ها و تاکتیک‌های گل‌محمدی هماهنگ شوند، چون این تیم که صدرنشین شده و برای قهرمانی می‌جنگد، فرصتی برای از دست دادن، در اختیار ندارد.»


کاویانپور همچنین در خصوص بازی روز سه‌شنبه پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا برابر الدحیل گفت: این بازی در کشور قطر برگزار می‌شود و مطمئن هستم الدحیل از استقلال قوی‌تر است. بچه‌ها باید با تمرکز کامل پا به این میدان بگذارند تا با دست پر ان‌شاءا... به کشور بازگردند.

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: