کد خبر: ۸۴۲۳۶۷
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۹
تعداد بازدید: ۱۵۵
طبق نامه‌ای که به امضای دبیر کل‌ AFC و رئیس کمیته مسابقات‌ AFC رسیده و به طرف ایرانی تحویل داده شده، ایران در دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا میزبان است.

به گزارش خبرداغ، پیش از این اعلام شده بود که نمایندگان فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا قطعا در دور برگشت مرحله گروهی میزبان هستند، بعد از آن صحبت‌های ضدونقیضی مبنی بر اینکه برای میزبانی ایران در دور برگشت مسابقات باید دوباره ارزیابی انجام شود، مطرح شد که نگرانی‌هایی را ایجاد کرد.

 

در جلسه‌ای که با حضور نمایندگان باشگاه‌های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا، ابراهیم شکوری و مهدی علی‌نژاد در مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار شد، نامه‌ای به امضای دبیر کل‌ AFC و رئیس کمیته مسابقات‌ AFC به نمایندگان ایران داده شد که در آن قید شده بود قطعا تیم‌های ایرانی در دور برگشت لیگ قهرمانان آسیا میزبان هستند.

 

به این ترتیب و با وجود تضمین‌های داده شده، میزبانی باشگاه‌های ایرانی در دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان قطعی است و شایعات مطرح شده صحت ندارد.

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: