کد خبر: ۸۴۲۳۱۹
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۵
تعداد بازدید: ۱۷۱
یک منبع آگاه در فدراسیون فوتبال مذاکره با علی دایی برای هدایت تیم ملی قبل از دراگان اسکوچیچ و امیر قلعه‌نویی را تکذیب کرد.

فدراسیون فوتبال: علی دایی گزینه هدایت تیم ملی فوتبال نبودبه گزارش خبرداغ، طی روزهای اخیر علی دایی مدعی شده که از وزارت ورزش و جوانان با حضور این مربی در راس تیم ملی مخالفت شده است اما یک منبع آگاه در فدراسیون فوتبال هرگونه مذاکره با این مربی را تکذیب کرد.

 

این منبع آگاه در فدراسیون فوتبال در گفت‌و‌گویی اظهار داشت: علی دایی از ابتدا جزو گزینه‌های فدراسیون نبود و حضور وی در تیم ملی، بیشتر جریان سازی رسانه‌ای بود. با احترام به دایی، باید اشاره کرد که با توجه به کارنامه این مربی، فدراسیون تصمیمی برای مذاکره با وی نداشت و حضور وی در تیم ملی بیشتر ذهنی بود.

 

وی در پایان گفت: طبعا برای مذاکرات باید جلساتی برگزار می‌شد ولی هیچ‌یک از مسئولان فدراسیون که در این حوزه دارای جایگاه و نقش بودند، مذاکره‌ای رسمی با این مربی انجام نداده اند.

 

دراگان اسکوچیچ هفته قبل به طور رسمی به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شد.

 

فارس

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
هوادار فوتبال
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
0
1
این منبع آگاه کیه که به شعور مردم توهین میکنه؟
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: