کد خبر: ۸۴۲۲۹۵
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۹
تعداد بازدید: ۱۷۷
جروزالم‌پست مدعی شد که رئیس‌جمهور آلمان سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به ایران تبریک نمی‌گوید.

ادعای یک رسانه صهیونیستی درباره سنت‌شکنی رئیس‌جمهور آلمان در سالگرد پیروزی انقلاب ایرانبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، روزنامه صهیونیستی جروزالم‌پست در گزارشی بی‌اساس مدعی شد که «فرانک والتر اشتاین‌مایر» رئیس‌جمهور آلمان عرف دیپلماتیک در دولت آلمان را می‌شکند و  به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی ایران، به مقام‌های جمهوری اسلامی هیچ نوع  پیام تبریکی ارسال نخواهد کرد.

این ادعا در حالی مطرح می‌شود که پیش از این وزارت خارجه آلمان در بیانیه‌ای در واکنش به اظهارات مداخله‌جویانه سفیر آمریکا در برلین اعلام کرد: جشن گرفتن روزهای ملی هر کشوری، اقدامی معمول دیپلماتیک در روابط دوجانبه است و تا زمانی‌که آلمان همچنان روابط دیپلماتیک خود را با ایران داشته باشد این موضوع ادامه پیدا می‌کند این امر شامل جشن‌های ملی آینده نیز می‌شود. 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: