کد خبر: ۸۴۲۲۶۲
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۲
تعداد بازدید: ۱۹۷
هافبک نفت آبادان در خصوص رفتن اسکوچیچ از این تیم واکنش نشان داد.

استقلال نباید در 20 دقیقه آخر بازی عقب نشینی می‌کرد/ اسکوچیچ دم از حرفه‌ای گری می‌زد اما رفتارش اصلا حرفه‌ای نبودبه گزارش خبرداغ ، بختیار رحمانی هافبک نفت آبادان در خصوص شکست تیمش مقابل ذوب آهن اظهار داشت: متاسفانه بازی را خوب شروع نکردیم البته این را باید بگویم که شرایط روحی تیم‌ها اصلا خوب نبود سراج هم در این مدت هر کاری کرد نتوانست شرایط روحی روانی بچه‌ها را به شرایط ایده‌آل بازگرداند.

 

وی ادامه داد: بازیکنان به خاطر رفتن اسکوچیچ ناراحت بودند اما باید بگویم فوتبال حرفه‌ای همین است یک روز در یک تیمی حضور داریم و شاید یک روز هم به دلیل مسائل مختلف برویم.

 

رحمانی افزود: ما همه‌اش فکر می‌کردیم اسکوچیچ می‌خواهد پیش خانواده‌اش برود او حتی در بازی مقابل نفت مسجدسلیمان بین دو نیمه از بازیکنان خداحافظی کرد که به نوبه خودش نوبر است. رفتارهای خوبی را انجام نداد. همه‌اش می‌گفت مریض هستم و دم از حرفه‌ای گری می‌زد اما رفتارش اصلا حرفه‌ای نبود او می‌توانست در نیم فصل جدا شود.

 

هافبک نفت در خصوص حضور اسکوچیچ در سرمربیگری تیم ملی ایران خاطرنشان کرد: ما برای تیم ملی آرزوی موفقیت دارم این را هم نمی‌دانم که او در تیم ملی موفق خواهد شد یا خیر اما شرایط گروهی تیم ملی خوب است و می‌تواند به جام جهانی برود.

 

رحمانی در پایان در خصوص نظرش در مورد دربی گفت: از بازی لذت بردیم اما از تساوی خیلی ناراحت شدم حق استقلال برد بود نمی‌دانم چرا تیم در 20 آخر عقب‌نشینی کرد.

 

ایلنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: