کد خبر: ۸۴۲۲۵۹
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۶
تعداد بازدید: ۳۵۹
تعطیلی دو مدرسه در فرانسه در حاشیه توسعه ویروس کرونا خبرساز شد. این دو مدرسه به علت حضور ویروس کرونا در پیست اسکی فرانسه اتفاق افتاد.

ویروس کرونا 2 مدرسه را در فرانسه تعطیل کردتعطیلی دو مدرسه در فرانسه در حاشیه توسعه ویروس کرونا خبرساز شد. این دو مدرسه به علت حضور ویروس کرونا در پیست اسکی فرانسه اتفاق افتاد.

به گزارش خبرداغ به نقل از  انتخاب، پس از آن که پنج شهروند انگلیس که شامل یک کودک 9 ساله می شوند در پیست اسکی فرانسه به عنوان افراد مظنون به ابتلا به ویروس کرونا شناسایی شدند، تصمیم گرفته شد که برای حفاظت از سلامت اهالی منطقه دو مدرسه تعطیل شوند.

این پنج شهروند انگلیس در یک کلبه در پیست اسکی آلپاین Contamines-Montjoie در نزدیکی مونت بلان اقامت داشتند و با یک بریتانیایی دیگر که ظاهراً با ویروس مذکور در سنگاپور مواجه شده بود ، در تماس نزدیک بودند پس از آن برای ویروس کرونا آزمایش شدند و جواب آزمایش آنها مثبت بود.

کرونا بیش از 34.800 نفر را در جهان آلوده کرده و بیش از 700 نفر را کشته است، تقریباً همه آنها در چین هستند اما به هرحال کشورهای مختلف دیگری را نیز درگیر کرده است. وزارت بهداشت فرانسه اعلام كرد كه این پنج شهروند انگلیس در بیمارستانهای منطقه لیون ، به همراه شش انگلیسی دیگر كه در تماس نزدیكی با آنها بودند در حال حاضر تحت كنترل کامل هستند.

مقامات منطقه ای در یک کنفرانس مطبوعاتی روز شنبه گفتند که کودک بیمار در Contamines زندگی می کند و در یک مدرسه محلی درس می خواند و کلاسهای فرانسه را در یک مدرسه محلی دیگر می گذراند. بر این اساس هر دو مدرسه بسته خواهد شد و دانش آموزان از نظر علائم ویروس تحت نظر قرار می گیرند.

مقامات محلی تمام تلاش خود را کردند تا از تعطیلات آخر هفته در یكی از مناطق با ارزش اسكی در جهان(آلپ) کمال حفاظت را انجام دهند. نخست وزیر فرانسه روز شنبه برای بحث و گفتگو در مورد مراحل بعدی مبارزه با این ویروس ، جلسه ویژه ای برای دولت تشکیل داد و دولت تصمیم گرفت هشدار سفر خود را برای چین سخت تر كند و نسبت به همه مسافرت های آنجا هشدار می دهد که : "سفر ممنوع به جز موارد اضطراری."

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: