کد خبر: ۸۴۲۲۱۷
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۴
تعداد بازدید: ۱۵۱

وضعیت جوی استان هرمزگان از 19 تا 23 بهمنبه گزارش خبرداغ ، اداره هواشناسی استان هرمزگان در اطلاعیه ای اعلام کرد:

بررسی خروجی نقشه ها و مدل های هواشناسی نشان دهنده تاثیر موج نا پایدار تراز میانی جو از شنبه 19 بهمن تا چهارشنبه 23 بهمن در جنوب کشور و استان هرمزگان است و تاثیر موج نا پایدار تراز میانی جو "شنبه تا سه شنبه" و تاثیر سامانه پر فشار چهارشنبه پیش بینی می شود.

بر اساس این اطلاعیه، وزش باد نسبتا شدید جنوب شرقی از بعد از ظهر شنبه تا ظهر یکشنبه و وزش باد شدید شمال غربی بعد از ظهر یکشنبه تا ظهر چهارشنبه در محدوده 50کیلومتردر ساعت در جزایر خلیج فارس، تنگه هرمز و نقاطی از دریای عمان، مواج شدن مناطق دریایی استان( ارتفاع موج در خلیج فارس در محدوده 200 سانتی متر)، کاهش 3 تا 6 درجه ای دمای کمینه (از اواخر سه شنبه تا چهارشنبه) در اکثر نقاط به ویژه مناطق غربی استان و احتمال رگبار باران و رعد و برق در برخی نقاط شرقی و مرکزی استان از یک شنبه تا سه شنبه را خواهیم بود.

با توجه به وزش باد شدید و مواج شدن دریا، از تردد شناورهای سبک خودداری و اقدامات لازم جهت ایمنی سفرهای دریایی صورت پذیرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: