کد خبر: ۸۴۲۰۸۲
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۷
تعداد بازدید: ۴۰۹
مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت به پست اینستاگرامی یکی از بازیکنان مصدوم تیم فوتبال استقلال در مورد ضرب و شتمش از سوی ماموران در ورزشگاه آزادی واکنش نشان داد.

اولین واکنش پلیس به ادعای بازیکن مصدوم استقلالبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرورزشی: مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت به پست اینستاگرامی یکی از بازیکنان مصدوم تیم فوتبال استقلال در مورد ضرب و شتمش از سوی ماموران در ورزشگاه آزادی واکنش نشان داد.

مرکز اطلاع رسانی پلیس در این خصوص اعلام کرد: «در پی اظهارات دو تن از بازیکنان تیم فوتبال استقلال و طرح یکسری ادعاها، این موارد در دست بررسی است و نتیجه متعاقبا اعلام خواهد شد.»

عارف غلامی بازیکن مصدوم تیم فوتبال استقلال که در دیدار امروز در زمین حضور نداشت پس از پایان بازی در پست اینستاگرامی مدعی شد که او و سیاوش یزدانی از سوی شماری از ماموران مورد ضرب و شتم قرار گرفته‌اند، موضوعی که پلیس وعده پیگیری آن را داده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: