کد خبر: ۸۴۲۰۷۴
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۴
تعداد بازدید: ۱۹۶
رئیس دفتر رئیس‌جمهور امشب در آیین افتتاح واحد تولید نئوپان در شرکت نکاچوب میاندرود ساری، تأکید کرد: دولت همه تلاش خود را برای رونق تولید در کشور بکار گرفته و هر کسی که در این راه تلاش کرده و اشتغال ایجاد کند و مانع از بیکاری کارگران و شاغلان شود، مورد تکریم و حمایت دولت است.

محمود واعظی: هر کسی مانع بیکاری کارگران و شاغلان شود، مورد حمایت دولت استبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، محمود واعظی در مراسم افتتاح واحد تولیدی شرکت نکا چوب ساری با تبریک به کسانی که برای راه‌اندازی دوباره این کارخانه زحمت کشیدند، ابراز امیدواری کرد که اقدام آغاز شده در کارخانه با قدرت ادامه یافته و در آینده نزدیک شاهد فعالیت هر ۳ خط تولیدی محصولات چوبی این کارخانه باشیم.

رئیس دفتر رئیس جمهور تأکید کرد: زمانی که آمریکا تحریم گسترده و فشار حداکثری را بر ملت ایران وارد کرد، امید داشت که کارخانجات ایران تعطیل شود، اقتصاد ایران فلج شده و مردم در مقابل نظام و دولت قرار گیرند. امروز ۲ سال از اعمال تحریم‌های ناجوانمردانه آمریکا گذشته و در حالی که آمریکایی‌ها فکر می‌‌کردند بعد از ۳ ماه از آغاز تحریم‌ها ایران تسلیم خواهد شد، ما امروز شاهد آغاز فعالیت مجدد، ۲ کارخانه تولیدی بزرگ بعد از ۵ سال توقف فعالیت بودیم و این بیانگر  همت، تلاش و مقاومت مردم است.

واعظی خطاب به کارکنان و مدیران این واحد تولیدی، گفت: هر کدام از این اقدامات شما در افزایش و رونق تولید در کشور به دولت و ملت امید می‌دهد و تیری است به سوی دشمنان که امید داشتند، کارخانجات ایران تعطیل خواهد شد.

رئیس دفتر رئیس جمهور پس از افتتاح واحد تولید نئوپان شرکت نکاچوب ساری، استان مازندران را به مقصد گرگان مرکز استان گلستان ترک کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: