کد خبر: ۸۴۲۰۱۹
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۳
تعداد بازدید: ۲۳۸
«رجب طیب اردوغان» رئیس‌جمهور ترکیه، چهارشنبه مدعی شد دولت آمریکا او، نهادهای مالی ترکیه و رئیس دستگاه اطلاعاتی کشورش را تهدید می‌کند.

اردوغان: آمریکا، من و رئیس دستگاه اطلاعات ترکیه را تهدید می‌کندبه گزراش خبرداغ ، اردوغان در سخنانی خطاب خود بار دیگر مخالفت خودش را با طرح تحمیلی «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا برای ایجاد سازش میان رژیم صهیونیستی و فلسطین، موسوم به «معامله قرن» را ابراز کرد.

اردوغان گفت: «در حال حاضر، ایالات متحده هم خود من و هم رئیس دستگاه اطلاعاتی من را تهدید می‌کند. آمریکا علاوه بر این برخی از نهادهای مالی ترکیه را هم تهدید کرده است، اما هر کاری که انجام دهند، موفق نخواهند شد.»

پیش از این برخی از رسانه‌های ترکیه‌ای، مقاله‌ای که یک رسانه صیهونیستی ماه گذشته درباره ترور «هاکان فیدان»، رئیس دستگاه اطلاعاتی ترکیه منتشر کرده را به احتمال ترور او توسط آمریکا تعبیر کرده‌اند.

فارس

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: