کد خبر: ۸۴۱۹۷۹
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۱
تعداد بازدید: ۱۹۲
مدیرعامل پرسپولیس گفت: برند پرسپولیس بسیار قوی است اما متاسفانه زیر دست و پاست.

انصاری‌فرد: فردا با برد از دربی بیرون می‌آییم/ برند پرسپولیس زیر دست و پاستبه گزارش خبرداغ به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس انصاری فرد در مراسم رونمایی از اسپانسر جدید باشگاه و طرح لباس دربی و لیگ قهرمانان اسیا گفت: ان شالله با برتری در دربی هدیه خوبی به هواداران می دهیم و تلاش می کنیم در امور اقتصادی خدمات شایانی را به هواداران ارایه کنیم.

 

ثابتی رییس هیات مدیره بانک گردشگری در ابتدای مراسم رونمایی از پیراهن پرسپولیس گفت: بانک گردشگری یکی از جوان‌ترین بانک‌های خصوصی کشور است. ما در ابتدا از بانکداران باتجربه و جوانان تحصیلکرده کشور برای کادر خود استفاده کردیم و تلفیقی از تجربه و تخصص را به کار گرفتیم. تمرکز ما روی بخش گردشگری است اما در همه بخش‌های تجاری به هموطنان، خدمات ارائه می‌دهیم‌و امیدواریم بتوانیم خدمات شایانی را طبق توافق و تعهدات به باشگاه و هواداران پرسپولیس عرضه کنیم.

 

در ادامه این مراسم محمدحسن انصاری‌فرد ضمن تبریک ایام دهه فجر در خصوص این همکاری گفت: از مجموعه بانک گردشگری و آقایان جهانگیری، شهیدی، ثابتی، جمشیدی و ... تشکر می‌کنم. نام پرسپولیس بزرگ و گرامی است. از ۱۱ سالگی هوادار پرسپولیس هستم. از بچگی از محله‌مان در پیروزی به ورزشگاه شهید شیرودی می‌رفتم تا بازی پرسپولیس را ببینم. خاطرات خیلی خوبی از پرسپولیس و هوادارانش دارم.

 

وی افزود: برند پرسپولیس بسیار قوی است اما متاسفانه زیر دست و پاست. برنامه‌های زیادی داریم که انشالله آنها را انجام خواهیم داد. سهم هواداران پرسپولیس خوشحالی از برد بود اما حالا می‌خواهیم برنامه‌های بهتری برای آنها داشته باشیم. قرار است در ابتدا هواداران را احراز هویت کنیم و سپس با استفاده از بانک گردشگری به آنها خدمات بدهیم. ما مثلث بسیار خوبی داریم و در باشگاه پرسپولیس همراه با بانک گردشگری و شرکت آتیه داده پرداز به عنوان کارگزار برند پرسپولیس همکاری خیلی خوبی خواهیم داشت.

 

انصاری‌فرد تصریح کرد: از زمانی که کار را دوباره در پرسپولیس آغاز کردیم حدود ۸۰ درصد توان ما برای بدهی‌ها رفت. ما دو روز فقط برای نقل و انتقالات فرصت داشتیم اما توانستیم با صفر ریال یحیی‌ گل‌محمدی، اوساگونا و استوکس را جذب کردیم. بارها شرایط ما به مو رسید اما پاره نشد. دل پاک هواداران همیشه حامی ما بوده است.

 

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در انتهای صحبت‌های خود ادامه داد: طرح‌های خیلی خوبی داریم. می‌خواهیم شرایطی ایجاد شود که هوادار پرسپولیس همه مایحتاج روزانه تا بیمه، بلیت مترو و ... را از اپلیکیشن پرسپولیس دریافت کند. به هواداران نوید می‌دهیم علاوه بر نیازمندی باشگاه، بتوانیم به آنها خدمات بدهیم.

 

انصاری‌فرد افزود: فردا ان شالله با برد از دربی بیرون می‌آییم چرا که وضعیت تیم خیلی خوب است. ۵ امتیاز با تیم دوم جدول فاصله داریم و امیدوارم با تلاش کادر فنی با دانش، بازیکنان توانمند و با غیرت و حمایت پیشکسوتان و هواداران عزیز با پیروزی هدیه خوبی به هواداران بدهیم.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: