کد خبر: ۸۴۱۹۷۵
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۸
تعداد بازدید: ۲۱۸
از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون، تولیدات مختلف چین تحت تاثیر قرار گرفته اند. اما از آنجا که تعداد افراد آلوده در سراسر جهان رو به افزایش است، نگرانی های مرتبط با ویروس کرونا از سطح مردم عادی فراتر رفته و به سطح شرکت های غیرچینی نیز رسیده است.

ویروس کرونا وارد کنگره جهانی موبایل شد / «ال جی» و «زد تی ای» در نمایشگاه سالانه بارسلون شرکت نمی کننداز زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون، تولیدات مختلف چین تحت تاثیر قرار گرفته اند. اما از آنجا که تعداد افراد آلوده در سراسر جهان رو به افزایش است، نگرانی های مرتبط با ویروس کرونا از سطح مردم عادی فراتر رفته و به سطح شرکت های غیرچینی نیز رسیده است.

به گزارش خبرداغ به نقل از  انتخاب، برندهای ال جی و زد تی ای امروز اعلام كرده اند كه قصد دارند از كنگره جهانی موبایل کناره گیری کنند. کنگره جهانی موبایل بزرگترین نمایشگاه سالانه موبایل در جهان است كه در پایان ماه جاری در بارسلون، اسپانیا برگزار می شود.

سخنگوی زد تی ای با استناد به تأثیرات ثانویه شیوع ویروس و همچنین موارد عملی شامل تأخیر در سفر و دریافت ویزا، تاکید کرد که این موارد باعث می شوند که نمایشگاه سالانه بارسلون لغو شود. از طرف دیگر ، ال جی بیانیه ای صادر کرد که توضیح می دهد تصمیم گرفته شده است از حضور در نمایشگاه های بین المللی و شرکت در کنگره جهانی موبایل 2020 که مستقیما با سلامت کارمندان ، شرکا و مشتریان در ارتباط است صرف نظر شود.

 

به گفته این شرکت: "این تصمیم خطر بزرگی را از ال جی دور می کند چرا که مانع از این می شود که صدها کارمند ال جی در مسافرت های بین المللی با ویروس کرونا رو به رو شوند."

در همین حال ، انجمن GSM (GSMA) ، که سازمان دهنده کنگره جهانی موبایل است ، بیانیه ای صادر کرده و اعلام کرده که با توجه به این که تا این لحظه کنگره کوچکترین آسیبی از ویروس ندیده است، بر اساس برنامه ریزی قبلی به ادامه مسیر خواهد پرداخت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: